דיווח משונה התקבל בתחנת המשטרה של סנטה פה שבניו מקסיקו, במסגרתה גבר שנכנס לביתו אחרי יום עבודה מפרך נדהם למצוא בתוכו גבר זר. זה אמנם נשמעת לכם כמו פריצה רגילה למדי, אך במקרה הזה הפורץ בחר שלא לגנוב כלום.

 במקום זאת, הפורץ העדיף לנשנש שאריות שרימפס מהמקרר, לשתות בירה ולעשות מקלחת חמה. ואם זה לא מספיק, הוא אפילו השאיר 200 דולר על השולחן כדי לכסות על נזק החלון, שנשבר כשניסה להיכנס פנימה. 

על פי הדיווח באתר החדשות New York Post, הדייר נכנס אל ביתו רק אחרי שכבר הבחין שיש פולש בביתו. לפני הכניסה הוא החליט להתקשר לרשויות המקומיות, שהגיעו במהירות לזירה ונכנסו פנימה יחד עם הדייר. כאשר כוחות הביטחון הגיעו הם פגשו בטרל כריסטסון, בן ה-34, כשהוא יושב נינוח על הספה עם כוס בירה וארוחה חמה. 

בשלב זה הפורץ מיד מיהר להתנצל בפני בעל הבית והסביר כי הוא בסך הכל צריך מקום להניח בו את הראש למהלך הלילה. כשנשאל מדוע כריסטסון הסביר כי משפחתו נהרגה במזרח טקסס והוא ברח עם מכוניתו, שהתקלקלה במהלך הדרך והותירה אותו חסר כל. על אף שנראה היה כי הפורץ עשה את העבירה מתוך חוסר אונים, התברר כי רק יום קודם הוא נעצר על ידי המשטרה בניסיון לגנוב מכונית באיומי אקדח.