רגע מבהיל נתפס בעדשת מצלמות אבטחה במעגל סגור, בתחנת הרכבת איסטווד שבסידני, אוסטרליה. ברגע המחריד והקשה לצפייה הנוסע השיכור נתפס כשהוא מתנדנד אחורה וקדימה על הרציף, מה שעורר את תשומת ליבם של שאר הנוסעים בתחנה. צפו בתיעוד המבהיל מתחנת הרכבת: 

בשלב מסוים אותו האלמוני היה כל כך שיכור עד כדי כך שמעד ישירות על הרכבת שבדיוק נכנסה אל התחנה ולכן נסעה במהירות נמוכה יחסית. בתיעוד תוכלו לראות שבתום הנפילה אותו הגבר מצא את עצמו כשראשו וזרועותיו נמצאים בין קרון הרכבת לקצה רציף הבטון, מה שעלול היה להסתיים בטרגדיה נוראית. 

במזל, הנוסעים האחרים הבחינו בסיטואציה ומיד מיהרו לעזור לאיש, שהיה בהכרה אך מטושטש. הנוכחים בתקרית הצליחו לחלץ את השיכור והוא קיבל טיפול רפואי בראשו כבר בזירת האירוע. בתום הטיפול הוא הועבר להמשך בדיקות בבית החולים הסמוך. 

אחד ממאבטחי תחנת הרכבת שהציל את חייו של הנוסע השיכור, מקס פרקינס, סיפר לערוץ התקשורת המקומי 7News: "בראש שלי, הייתי בטוח שהוא מת, שהרגנו את הבחור הזה". בנוסף לו, גם נהג הרכבת, פרינסי מת'יו, התייחס לפרשה ואמר: "שמתי לב שיש איזשהו מצב חירום אז הפעלתי במהירות את הבלמים באופן מקסימלי כדי לעצור את הרכבת בזמן". בסופו דבר, דווח כי הצעיר חי ונושם ונמצא בהתאוששות מהסיטואציה המסוכנת וכמויות האלכוהול שצרך.