בכל העולם סיפורי רומנים ומאהבים הם דבר שבשגרה – בעמודי הטיקטוק, הפייסבוק, האינסטגרם ואפילו רדיט צפים מדי יום סרטונים או טקסטים שחושפים בגידות כואבות. כעת, סרטון של ישראלית הפך לוויראלי בטירוף וצבר כרבע מיליון צפיות תוך יממה אחת בלבד. כשתראו איך הצעירה, אחת משלנו, בחרה לעמת את בן זוגה עם המידע שהגיע אל ידיה – אתם תהיו בשוק. 

ישראלית תפסה את בן זוגה בוגד בה - והעלתה את הכל לטיקטוק (צילום: טיקטוק)

כבר בתחילת הסרטון הצעירה כתבה בבירור מה עתיד להתרחש: "קמת בבוקר וראית שיחות שלו בוגד בך" – ומכאן הכל רק הלך והסתבך. אותה הבחורה תיעדה את עצמה כשהיא קוראת לבן זוגה מרחוק בשאלה: "מי כוס*ת יותר? תהילה או דניאלה?", ככל הנראה שני שמות של נשים אחרות איתן הגבר ניהל קשר מאחורי הגב של זוגתו.

אחרי שתיקה מביכה של בן הזוג, שהבין שעלו עליו, אפשר לשמוע אותו מתבלבל ומגמגם: "מה? לא הבנתי". הצעירה ניסתה שוב ושוב לדובב את בן זוגה, ואף ציינה: "לאחת מהן שלחת הודעה רק אתמול, אתה כבר שוכח?". אחרי ניסיון הכחשה לא מוצלח במיוחד של הגבר, הצעירה הוסיפה ואמרה: "מצחיק, כל מי שאי פעם בגד בי ניסה להפוך את זה עליי". 

כאשר בן הזוג שאל שוב את חברתו מתי שלח את ההודעה בניסיון להציג את עצמו כתמים, היא החליטה לעשות צעד. בשלב זה הבחורה קמה ממקומה והתקרבה אל בן זוגה תוך שהיא אומרת לו: "בוא נבדוק, בוא נפתח את האינסטגרם יחד". 

בדיוק ברגעי השיא, כשנראה שבקרוב עומדות להיחשף ההודעות הבוגדניות ששלח בן הזוג למאהבות שלו – הסרטון מסתיים. מרוב שהסרטון הפך ויראלי וצבר אלפי תגובות, הצעירה החליטה לעורר עניין אצל הגולשים ושאלה האם לפרסם את המשך ההתפתחות העלילתית, שאנחנו רק יכולים לתאר לעצמנו שהייתה דרמטית וסוערת. האזינו לעימות בין הצעירה ובן זוגה בנוגע לבגידה: 

העימות בין בני הזוג בנוגע לבגידה (צילום: טיקטוק)

אחרי ההצלחה האדירה של הסרטון הראשון, הצעירה החליטה להיענות לבקשות הגולשים והעלתה סרטון נוסף של הקלטה, בה אפשר לשמוע את השניים מתווכחים בנוגע לאמת. בעוד הגבר התגונן ואף האשים את זוגתו על ש"נגעה לו בטלפון", הצעירה ביקשה ממנו לפתוח את הטלפון בעצמו ולהוכיח את טענותיו. "בוא נפתח את הטלפון, למה אתה כל כך מפחד? למה שיקרת? למה אתה משקר שהטלפון מכובה אם אין לך מה להסתיר?", הטיחה בו הצעירה. בתגובה, בן הזוג המשיך להכחיש כל קשר לשמות הנשים שאיתן ככל הנראה יצר קשר מאחורי גבה.