בשנת 2015 נערה רוסיה, שהייתה אז בת 15, הוכתרה בתור "נסיכת המשקולות", אחרי שהצליחה להניף משקולות במשקל 150 ק"ג וזכתה להיות הנערה הכי חזקה בעולם. כיום, כשבע שנים אחרי, הצעירה מריאנה נאומובה כבר בת 22 והיא נראית אחרת לגמרי משציפיתם. כך מריאנה נראתה לפני כשמונה שנים: 

נאומובה החלה להתעניין בתחום הרמת המשקולות כשהייתה רק בת 10, והצליחה לשבור שיאים ולהדהים את הקולגות שלה לתחום. כשהייתה בת 13 מריאנה הרימה ב"בנץ' פרס" (לחיצת חזה על ספסל) במשקל 110 ק"ג - כשהיא עצמה שקלה פחות מ-60 ק"ג. כשהייתה בת 15, כחלק  מטורניר "ארנולד קלאסיק" שהמציא אגדת פיתוח הגוף ארנולד שוורצנגר, היא הניפה באוויר את המשקולות של 150 ק"ג ואף וזכתה לחיבוק מארנולד בעצמו.

View this post on Instagram

A post shared by @girl_muscles_lover

ומה קרה מאז?

אחרי שהחזיקה ביותר מ-20 שיאי הרמת משקולות מתחת לגיל 18, ואפילו זכתה בתואר "מאסטר בינלאומי של ספורט" ברוסיה, קריירת הרמת המשקולות של מריאנה הסתיימה ב-2016, כשהשתתפה בתחרות דחיקה וסיימה במקום השלישי עם תוצאה של 108 קילוגרם. מאוחר יותר התגלה כי היא יצאה חיובית בבדיקת סמים, כשהיא רק בת 16, נפסלה והושעתה לשנתיים. בעקבות זאת היא החליטה לפרוש מהתחום. כך היא נראית כיום:

View this post on Instagram

A post shared by Maryana Naumova (@maryana_n)

View this post on Instagram

A post shared by Maryana Naumova (@maryana_n)

View this post on Instagram

A post shared by Maryana Naumova (@maryana_n)

כעת, כשהיא כבר בת 22, מריאנה תלתה את המשקולות והפכה להיות פעילה ברשתות החברתיות - ואתם כמעט ולא תצליחו לזהות שמדובר באותו הבחורה. באתר החדשות The Sun הבריטי דווח שהיא החליפה את השיער הבלונדיני בשיער חום, ומעדכנת את 35 אלף העוקבים שלה באינסטגרם על המסעות שהיא עושה ברחבי העולם ועל לימודיה לתואר ביחסים בינלאומיים.

עמודי הרשתות החברתיות שבבעלותה מלאים בתמונות וסרטונים שהיא מעלה ממקומות שונים בעולם, בדיוק כמו משפעיני רשת אחרים. אבל הדף מצויד גם באלמנטים אחרים כמו תמונות עבר שלה מימי הזוהר בהרמת משקולות, תמונות שלה רוכבת על אופנועים כבדים, יורה ברובה ציד, ואפילו תמונה שלה עומדת על טנק, בסירטון מ-2017 היא אפילו נראית יורה ב-RPG.