דרמה גדולה התרחשה בתקופה האחרונה במרכז הארץ, בסופה בני זוג שניהלו אורח חיים ראוותני וגידלו יחד שני ילדים מצאו את עצמם בעיצומו של קרב גירושין מסעיר. הסיפור המשפחתי המטלטל החל לפני כחצי שנה, כאשר השכנה מהבית ממול הפכה לחברתה הטובה ביותר של האישה. החברות התמימה בין השתיים קיבלה תפנית מפתיעה, שהובילה למשבר הזוגי הקשה בין בני הזוג. 

השתיים נהגו לצאת יחד לקניות, לארוחות ערב ואפילו בילו אחת אצל השנייה על בסיס קבוע. האישה פרחה באותה עת ולא פעם זרקה לבעלה: "איזה מזל שיש לי כאן חברה שאני יכולה לסמוך עליה ולעיתים היא עוזרת לי עם הילדים". הבעל, איש עסקים מצליח, חזר מעבודתו לפני כחודשיים ונדהם לגלות – אשתו בילתה במיטה עם השכנה, "החברה הכי טובה" של אשתו.

כפי שסיפר לעורכת דינו, שרין סולן, הבעל בחר שלא לאבד את העשתונות ברגעים הקשים ובמקום זאת הוציא את הטלפון הנייד ותיעד הכל. השכנה, שיצאה מהארון עוד לפני כשהתגרשה מבעלה, לא נראתה מבוהלת מהבעל המצלם. בסרטון נראות השתיים מתלבשות, בעוד אשתו הטיחה בו: "לא נגעת בי שנתיים מה אתה בהלם?". 

שבועיים לאחר מכן בני הזוג הגיעו להסכם והאישה ויתרה על חלקה בוילה המפוארת, אך קיבלה שתיים מתוך שלוש הדירות שבבעלותם המשותפת. רגעים ספורים לפני שההסכם קיבל תוקף, הבעל החליט לחזור בו וטען: "אני לא רואה שום סיבה לתת לאשתי, שגם יצאה מהארון וגם בגדה בי, פיצוי שכזה". בשלב זה נפתח מחדש הליך המשא ומתן, כאשר עו"ד של האישה טוען כי היא לא מתכוונת לוותר או להתפשר על חלקה. עו"ד סולן טוענת מנגד כי הבעל מבקש פיצוי על עוגמת הנפש והרס המשפחה.