טרגדיה משפחתית מזעזעת בימים האחרונים את העולם, במסגרתה נער בן 15 רצח את כל בני משפחתו. משטרת קוסטה בלנקה שבספרד עצרה את הנער, שירה למוות בהוריו ואחיו ובילה עם גופותיהם כשלושה ימים לפני שהודה בפשע. אחרי שנעצר ונחקר התבררה הסיבה לרצח המחריד. צפו בדיווח של ערוץ החדשות WGN: 

על פי הדיווח באתר החדשות Daily Mirror, הנער השתמש ברובה ציד כדי לירות באמו ובאחיו בן ה-10. מאוחר יותר באותו היום, כשהאב חזר מעבודתו, בנו רצח גם אותו בקור רוח. מקורות משטרתיים מקומיים טוענים כי מעשי הרצח הקשים התבצעו אחרי שהוריו אסרו עליו לגלוש באינטרנט בטענה כי ציוני בית הספר שלו לא טובים ואינו עוזר במטלות הבית. 

הפשע האכזרי התגלה כאשר אחד מהשכנים של המשפחה פגש בנער ברחוב ושאל אותו היכן הוריו. בתשובה הנער ענה באדישות: "רצחתי את כולם לפני כמה ימים", והצביע על שני דודי השמש של הבית, שם החביא את הגופות אחרי הירי. 

אחרי ההודאה השכנים הזמינו את המשטרה, שעצרה את הנער ביום שישי האחרון. מקורות הדלפה טוענים כי הנער רצח גם את אביו בירייה בחזהו אחרי שהוא מצא את אשתו ובנו מתים בטענה כי "הוא לא יסתום את הפה". כמו כן, נתיחת הגופות של בני המשפחה נעשתה אמש (שבת), אך הממצאים טרם פורסמו.