בתוכנית האירוח האוסטרלית "Today" הגיע לריאיון "מאחורי הקלעים" ראש הממשלה המקומי, סקוט מוריסון, שמתמודד מחדש על תפקידו. במהלך הראיון מוריסון ניגן ביוקליילי ביצוע משלו לשיר "April Sun In Cuba" של להקת "Rock Band Dradon". אחרי שהסרטון הפך לוויראלי ביבשת, חברי הלהקה בחרו להגיב בחריפות ל"ביצוע הציני" ללהיט מ-1977. צפו בביצוע של ראש ממשלת אוסטרליה ובתגובת חברי הלהקה:

כחלק מהראיון לקראת הבחירות, מוריסון תועד כשהוא מנגן ושר למשפחתו. אחרי שהסרטון הפך לוויראלי חברי הלהקה המקורית התייחסו להופעה וטענו כי מדובר ב"צעד ציני של פוליטיקאי שמנסה להאניש את עצמו בזמן הבחירות". כלומר, חברי הלהקה טענו כי ראש הממשלה השתמש במסר של השיר כחלק מניסיון נואש לגעת בלבבות הבוחרים ולהציג צד אנושי ומשפחתי שיש בו. 

השיח סביב הביצוע הוביל לכך שכיומיים בלבד אחרי שידור התוכנית הגיעו להתארח באולפן חברי הלהקה. "אולי אם הטיול שלו להוואי לא היה מתקצר הוא יכול היה ללמוד גם את שאר המילים ולא רק את הפזמון", הטיח סולן הלהקה, בהתייחס לזמן שבו ראש הממשלה בילה בחופשה בהוואי, בעוד באוסטרליה התרחש "הקיץ השחור" שכלל שריפות ענק ברחבי היבשת. וזה הביצוע המקורי: 

על אף שכבר הביע חרטה עמוקה על ששהה בחופשה משפחתית במקום למהר לעזור להשתלט על האסון המשתולל במדינה, חברי הלהקה לא שכחו לו את הנעשה. השיר "April Sun In Cuba" הוא שיר חלום אסקפיסטי המספר על בריחה וחיפוש של שטחי מרעה ירוקים יותר, ולאור האסקפיזם שהיה בו בזמן השריפות הוא לא התאים לטענת הלהקה. בסופו של דבר חברי הלהקה הודו כי לא היו מרוצים מעצם הביצוע "כדי לשקם את הפרשה הפוליטית שלו".