בפרק הספיישל של "מאסטר שף VIP", ששודר בשבוע שעבר, זכה במקום הראשון והמכובד לא אחר מאשר חבר הכנסת דודי אמסלם. אחרי שהכין את המנה המנצחת – קציצות דג לוקוס, עליהן אמר השופט אייל שני: "אני יכול להגיד שזה הדבר הכי טוב שאכלתי בחיים", ככל הנראה אצל עמיתיו לשולחן המליאה התעורר חשק לאכול מהטעמים של אמסלם שזכו לשבחים. צפו בסעודה שארגן אמסלם לקולגה דוד ביטן: 

היום (שלישי), העלה ח"כ אמסלם סרטון לעמוד הטוויטר שלו, בו הוא מארח את קולגה מהליכוד סביב שולחן מלא בכל טוב. "יש מי שמבשל ויש מי שאוכל. ארוחות פורים קטן חגיגית עם חברי הטוב והטועם הראשי, דוד ביטן", כתב אמסלם והוסיף אימוג'ים צוחקים. הפעם, במקום קציצות הדגים המדוברות, אמסלם בחר לארח את ביטן עם 4 קילו של בשר ושלל מטעמים שהוגשו לשולחן בביתו של זוכה אפטר שייב, סליחה – "מאסטר שף". 

כחלק מהשיח על האוכל והאירוח של הליכודניקים, ביטן התרברב וציין כי הזכייה של אמסלם בתוכנית היא בעצם בזכותו. "הוא לא הזכיר אותי שאני בזכותי הוא למד לבשל", אמר ביטן בגאווה, אך התכוון למשהו אחר לגמרי. בוודאי תיארתם לעצמכם שביטן התכוון לכך שהוא לימד את אמסלם כיצד לבשל, אבל במקרה זה נראה כי השיעור לא דרך המטבח, אלא דווקא דרך הקיבה. 

העיקר שמעכשיו, במקום להגיד אמסלם, אנשים קוראים לו "השף" – אתם יודעים, למקרה שלא ילך בפוליטיקה.