בשנת 2019 הוריה המאמצים של ילדה בת שש, בשם פייסלי שולטיס, פנו לרשויות המקומיות בקאיוגה הייטס שבניו יורק ודיווחו כי בתם נעלמה. במשך כשנתיים חיפשו אחר הקטנטנה, כאשר השוטרים האמינו שהאחראים להיעלמותה הם הוריה הביולוגיים, שאיבדו את המשמורת עליה. לאחרונה, כשהחיפושים כבר כמעט אמרו נואש – כפות רגליה בצבצו מבעד לדלת הבית של הזוג ונחשפה האמת מאחורי הפרשה. צפו בדיווח של ערוץ CBS: 

הוריה הביולוגיים של פייסלי, קימבלי קופר בת ה-33 וקירק שולטיס בן ה-32, היו לאורך כל השנים החשודים העיקריים בהיעלמותה. מספר פעמים נערכו חיפושים בבית משפחת שולטיס, וכמו כן גם בבית שבו סבה היה גר, אך ללא הועיל. הודעת טקסט אנונימית שהתקבלה בתחנת המשטרה המקומית הובילה את השוטרים בחזרה אל בית סבה מצד אביה, שם סוף כל סוף פוענחה התעלומה. 

במהלך החיפושים שנערכו ביום שני האחרון, אחד השוטרים שהאיר את דרכו באמצעות לפיד הבחין בחתיכת שמיכה קטנה דרך סדק בגרם המדרגות. "הבלשים השתמשו בכלי עבודה שמצאו כדי להסיר כמה קרשי עץ מתחתיהם היו 'זוג רגליים זעירות' שהיו שייכות לפייסלי", נמסר מהמשטרה המקומית. 

בחדר הקטן מתחת לקרשי העץ נמצאו פייסלי ואמה קימבלי, שתוארו כרזות ורטובות. מהמשטרה נמסר כי הילדה נמצאה במצב בריאותי תקין, אך הועברה אל בית החולים לצורך בדיקות מקיפות. בנוסף, אמה נעצרה על ידי השוטרים והואשמה בהפרעה בזמן מעצר וסיכון טובת הילד. מלבדה גם שני הגברים שהיו בבית הואשמו בהתערבות חמורה במשמורת, חטיפה וסיכון טובת הילד.