לויאן לופס דה אגיאר, גיטריסט בן 24, אמור היה לעלות להופיע עם הלהקה שלו "Pankda de Vaneira" בסוף השבוע האחרון. במהלך בדיקת הסאונד, רגעים ספורים לפני שההופעה בסאו בורג'ה, ברזיל, הייתה אמורה להתחיל – דה אגיאר התחשמל מכלי הנגינה שלו באופן קטלני. האזינו לשיר הכי מצליח של הלהקה: 

כאשר הסיטואציה המבהילה התרחשה, אחד מחבריו ללהקה מיהר לכבות את החשמל ולקחת את הגיטרה מידיו של דה אגיאר, אך התחשמל גם הוא קלות. אחרי שהגיטריסט צנח על הרצפה ואיבד את הכרתו, שירותי חירום שהגיעו לאבטח את ההופעה העניקו לו טיפול רפואי מידי, אך בצער מותו של דה אגיאר נקבע באולם. פוסטר ההופעה האחרונה של לויאן: 

הלהקה, שצברה עשרות אלפי צפיות לשירים בעמוד היוטיוב שלה, העלתה לאינסטגרם פוסט קורע לב: "אין מילים שיוכלו לבטא את הכאב שבליבנו. נשארנו יחד עם הרגע האחרון, ניסינו כל שביכולתנו ואם זה היה תלוי בנו עדיין היו מנסים להחזיר אותך. אבל הסיפור שלך נכתב, האב הזקן שם למעלה קרא לך לשיר לידו. המסע שלך הסתיים, הציפור הקטנה עפה... גאים שחלקנו כל כך הרבה רגעים מדהימים לצידך". 

מלבד העצב הגדול של חבריו, גם מעריצי הלהקה הביעו את כאבם וצערם על לכתו של הגיטריסט המוכשר. "זה עצוב מאוד, שאלוהים ינחם את כל בני המשפחה", כתב אחד הגולשים, וזכה לחיזוק מהזמר המצליח בברזיל מרסלו גומז דה דומז ג'וניור שכתב: "לויאן היה אדם שמח, צנוע, מכבד ועם הרבה חלומות לעתיד. אין אחד שהכיר אותו ולא אהב אותו". על פי הדיווח בתקשורת המקומית, דה אגיאר הובא למנוחות ביום ראשון האחרון, 13 בפברואר.