כל אחד נושא עימו סוד קטן שהיה מעדיף שאף אחד סביבו לא ידע עליו, מהדברים הכי קטנים ועד הסודות הכי מטלטלים. משתמשת טיקטוק צעירה חשפה בעמוד שלה את הסוד המשפחתי של סבתה המנוחה, שהתגלה באמצעות בדיקת DNA שגרתית. אחרי שהאמת נחשפה – כל חייה של הצעירה, המכונה בטיקטוק @thekennedyproj, השתנו לחלוטין. צפו בסיפור המטלטל של משתמשת הטיקטוק: 

היסטוריה משפחתית מטלטלת נחשפה בבדיקת DNA (צילום: טיקטוק)

כל חייה הצעירה הייתה בטוחה שהיא הגיעה ממוצא קנדי, כיוון שסבתה טווה סיפרה כי היגרה לארה"ב מקנדה כשהיא יתומה ובודדה בעולם. לאורך כל השנים משתמשת הטיקטוק האמינה שאין לה משפחה גדולה במיוחד, אך מטעמי הזדהות עם המוצא הקנדי היא החליטה לחקור את עברה ההיסטורי ואף קראה למשתמש שלה באפליקציה על שם המוצא שסבתה טענה שהיא שייכת אליו. 

אתם בוודאי יכולים לתאר לעצמכם כמה מופתעת הייתה משתמשת הטיקטוק כשקיבלה תוצאות בדיקת DNA שהראו פרטים אחרים לגמרי. בני המשפחה כולה נדהמו לגלות שהסבתא "מחקה את עברה" באמצעות שינוי שמה והעמדת פנים שהיא שייכת לגזע אחר. 

@thekennedyproj Reply to @tammyirvingdayton #greenscreen ♬ original sound - not kennedy

"סבתא שלי לקחה איתה את הסוד הזה לקבר", אמרה בסרטון הוויראלי. לדברי הצעירה, סבתא שלה הלכה לעולמה בשנת 2002, מה שגרם לכל בני המשפחה להאמין שהמורשת הקנדית שלהם הלכה יחד איתה. "כשקיבלנו את תוצאות בדיקת ה-DNA של 23andMe התגלה כי המשפחה הגיעה בכלל ממוצא אפרו-אמריקאי וסבתא שלה ממש לא הייתה לבד בעולם. 

תוצאות הבדיקה הראו כי למשתמשת הטיקטוק יש משפחה נוספת שחיה בווירג'יניה והיא מונה לא פחות מ-15 אחים! "גילינו שסבתא שלי נולדה בכלל תחת השם מיליסנט ווהן בשנת 1927 ולא בשנת 1933 כמו שחשבנו. אמנם הוריה מתו כשהייתה צעירה אך היא הייתה מוקפת באחים ואחיות שאהבו אותה", סיפרה.

בהמשך משתמשת הטיקטוק הסבירה כי סבתא שלה ברחה ממשפחתה, ככל הנראה כדי ליצור לעצמה חיים טובים יותר ולגרום לגזענים של אותם הימים להאמין שהיא שייכת למוצא קנדי, שהיה נחשב לטוב יותר. לבסוף הצעירה הסבירה כי מבחינתה מדובר רק בתחילת המסע, שכן היא מתכוונת לנסוע לפגוש את שאר המשפחה שלה ולאסוף עוד פרטים על ההיסטוריה המשפחתית.