סרטון טיקטוק עם סיפור משפחתי יוצא דופן מטריף את הרשת - איך זה הגיוני ששני אחים עם הפרש של 5 שנים הם בעצם תאומים? אנה היפקין בת ה-19 חלקה הרשת כי לאחרונה היא נדהמה שלמרות שאחיה והיא לא נולדו יחד הם תאומים. למעשה, נודע לה בעוד ארוחת צהריים שגרתית עם הוריה הגרושים שאחיה הקטן הוא למעשה התאום שלה. מבולבלים? גם אנחנו. 

בסרטון (שכבר נמחק מאז הפרסום) סיפרה אנה @annahipkinxo שאחיה בן ה-13, ג'ק, הוא מבחינה טכנית התאום שלה על אף פער הגילאים ביניהם - כיוון שנוצרו באותו זמן, כך מדווח ה"Daily Star". בסרטון היא כתבה: "כשהורייך הגרושים מספרים לך בארוחת צהריים שאחיך בן ה-13 הוא בעצם התאום שלך... אבל את בת 19". אחרי שהסרטון הפך לוויראלי, הצופים המבולבלים ביקשו ממנה להסביר מה זה בעצם אומר וכיצד ייתכן שהאחים הם תאומים, וזו הייתה התשובה שלה:

אנה הסבירה כי היא ואחיה נוצרו יחד באותו סבב טיפולי הפריה חוץ גופית, אלא שהיא היא הוחזרה אל הרחם בעוד אחיה נותר בהקפאה. אנה הסבירה כי אמם לא רצתה ללדת תאומים והחליטה להקפיא עובר אחד עד שתהיה מוכנה לילד שני - מה שקרה כעבור חמש שנים.  "לא חשבתי שכל כך הרבה אנשים יתעניינו, אבל הנה אני כאן עם שעת הסיפור המובטחת. אז, כפי שרבים מכם ניחשו בתגובות, שנינו נולדנו באמצעות טיפולי IVF. המשמעות היא בעצם ששנינו התעברנו בצלחת, ואז החדירו אותי לאמא שלי, ואת אח שלי הכניסו למקפיא לחמש שנים כעובר", אמרה אנה. 

בהמשך היא הוסיפה: "לאחר 5 שנים הם הפשירו והחזירו אותו לאמא שלי - ואז תשעה חודשים לאחר מכן, הנה לכם. אז יש בינינו הבדל של 5 שנים, אני בת 19 והוא בן 13, כמעט 14. ברור שאנחנו לא תאומים זהים, אבל מבחינה ביולוגית, טכנית, אנחנו תאומים". הסיפור הלא שגרתי של אנה הותיר את הגולשים חלוקים בדעתם, שכן היו שראו את ההיגיון מאחורי הסיפור ואילו אחרים טענו כי הם כלל לא תאומים אם לא גדלו יחד באותו הרחם - ומה אתם חושבים? תענו לנו בתגובות>>>