תיעוד מדהים מתא הקברניט של מטוס בואינג 777, של חברת התעופה קטאר איירליינס, תפס את הרגע בו הטייס נאבק לנחות בבטחה. הסיטואציה התרחשה בעיצומה של סערה קטלנית, שגבתה לפחות ארבעה קורבנות בבריטניה, כאשר הטייס נאלץ להילחם ברוחות שיא כדי להצליח להנחית את המטוס על האספלט בשלום. 

קפטן המטוס, ח'ליפה אל-ת'אני, תועד משתי זוויות – אחת מתוך תא המטוס והשנייה מהקרקע. בסרטון אחד אפשר לראות את הטייס אוחז בשלט ההיגוי בחוזקה כדי להשתלט על עוצמת הטלטול, תוך שהוא מנווט את המטוס בדרכו אל מסלול הנחיתה. במקביל, כדי לשמור על כלי התעופה יציב, הטייס בדק לאורך כל זמן השהייה באוויר את הנורות והמצב הטכני של המטוס. 

לצד התיעוד הפנימי הוצג גם סרטון שתועד על ידי ערוץ היוטיוב Big Jet TV, המציג את האירוע מבחוץ. על אף הרוחות הסוערות, שבשיאן הגיעו למהירות של 122 קמ"ש, המטוס הצליח לבסוף להתייצב על הקרקע בבטחה. כאשר הוא כבר נגע באספלט נראה היה שהמטוס עומד להחליק, אך אל-ת'אני הצליח להשתלט על המצב והאירוע נגמר בשלום. 

אירוע זה התרחש על רקע שלוש סופות חזקות שהורגשו בבריטניה תוך שבוע אחד. מזג האוויר הקיצוני הוביל את המדינה לשיטפונות קשים בחלק הצפון מערבי, בעקבותיהם למעלה מ-400 תושבי העיר מנצ'סטר נאלצו לפנות את בתיהם בשעות הבוקר המוקדמות.