כל כלה מדמיינת את יום החתונה שלה לא פחות ממושלם. הכל צריך להיות במקום והדברים צריכים להיעשות בדיוק לפי הספר – אז מה קורה אם החתן בוחר לעשות צעד קטן שסוטה מהתוכניות? 

כלה אנונימית ודייקנית למדי שיתפה בתור העצות  Prudence advice של מגזין Slate על המעשה "החצוף" שעשה בעלה הטרי בחתונה, שגרם לה לדרוש גירושין שעות ספורות אחרי שנשבעו זה לזו. הכלה סיפרה שהיא ובן זוגה התחתנו ממש לפני חג המולד והיא מקווה להתגרש או לבטל את הנישואים - עד סוף פברואר. 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

"מעולם לא עניין אותי להתחתן, אבל לא התנגדתי לזה. כשהחבר שלי הציע לי נישואין בשנת 2020, החלטנו ללכת על זה. כל אחד מאיתנו לקח על עצמו בערך חצי מהאחריות על ארגון החתונה, אבל אני חושבת שהייתי די הגיונית כשהיא הגיע לפשרות, בעיקר כשהוא ביקש שאתפשר", היא כתבה.

לדבריה, בקשתה היחידה מהחתן הנוגעת ליום חתונתם הייתה שלא להשליך את העוגה על פניה. והוא אכן לא עשה זאת, אך גם מה שהוא בחר לעשות במקום לא מצא חן בעיניה. "הבקשה היחידה שלי הייתה שהוא לא ימרח לי את העוגה בפנים. בהיותו אדם סביר שמכיר אותי היטב, הוא לא עשה את זה. במקום הזאת, הוא תפס אותי בחלק האחורי של הראש ודחף את ראשי לתוך העוגה. זה היה מתוכנן מכיוון שהעוגה נהרסה - והיה לו מצבור של קאפקייקס כגיבוי", הסבירה הכלה. 

הצעד הקטן הזה גרם לכלה הדרמטית להכריז כי "זה נגמר ביניהם" ולעזוב את האירוע. אחרי הסיטואציה הקיצונית הכלה סיפרה כי הסובבים אותה טענו שהיא מגזימה או צריכה לתת לבן זוגה הזדמנות שנייה, אך היא נשארה לעמוד על שלה. " אני מאוד קלסטרופובית בגלל תאונת דרכים שעברתי לפני שנים - ונכנסתי לפאניקה כשהוא דחף את הראש שלי לעוגה והחזיקו אותו בפנים", הסבירה הכלה. 

בעוד חלקכם צפוי לחשוב שהתגובה של הכלה בהחלט מוגזמת, יועצת הזוגיות ג'ני דזמונד-האריס דווקא עודדה את הכלה להמשיך בהליך הגירושים מאחר שהמעשה שלו היה "דגל אדום". היא כתבה בתגובה: "כולם בטוחים שאת עושה טעות, אבל הם לא אלה שצריכים להתעורר כל יום עם גבר שהתנהגותו מורידה מהתחושה כלפיו באופן כה מסיבי. זו את, אז את צריכה להקשיב רק לעצמך. רשמי לעצמך מי מהאהובים שלך כנראה לא מעריך את האושר שלך - והמשיכי בגירושים שלך".