סרטון שנצפה למעלה ממיליון פעמים מציג את הרגע ההירואי, בו אבא זינק אל תוך מגרש מלחמת שוורים כדי להציל את בנו. האב מטקסס הפך לגיבור מקומי אחרי שהתיעוד שלו מגן על בנו הפך לוויראלי, אך בעוד היו רבים שהתרגשו מההקרבה, רבים דווקא היו לטובת "השור הזועם". 

התקרית אירעה בעיר בלטון בשבת שעברה, שם התקיים מופע של מלחמת שוורים. בסרטון, שאורכו פחות מ-20 שניות, אפשר לראות את הרגע בו הבן, קודי הוקס, נכנס אל הזירה כשהוא רכוב על שור משתולל. שתי שניות לאחר מכן החיה הפילה את הרוכב והוא איבד את הכרתו כשראשו פגע בקרקע בחוזקה. 

אביו של קודי, לנדיס, הבחין בצרה שבנו נקלע אליה והחליט להיכנס אל המתחם המגודר כדי להגן בגופו על בנו. כשלנדיס הבחין בשור הזועם רץ מצד לצד בתוך הזירה, בלי לחשוב פעמיים הוא נשכב מעל קודי וספג את המכה החזקה מהשור חסר השליטה. 

כאשר הסרטון התפוצץ ברחבי הרשת מרבית התגובות תמכו באב האמיץ ותמכו במעשה ההירואי. "מדהים מה הורים מוכנים לעשות למען הילדים שלהם", כתב גולש, בעוד אחר חיזק: "סיכן את חייו כדי להגן על בנו. מקווה שהבחור הצעיר יצא מזה בשלום". מנגד, היו גם גולשים שזעמו: "אתם יודעים מה היה מגן עליו הכי טוב? אם הוא לא היה נותן לבן שלו להיכנס לזה מלכתחילה... ספורט מטופש". 

כמו כן, מאז שהסרטון התפרסם בני משפחת הוקס התייחסו למצבו הבריאותי של קודי והסבירו כי הוא עדיין מתאושש מהאירוע הטראומתי. "הוא ממשיך לנוח אבל כבר הולך בכוחות עצמו", נכתב. בהתייחס לתגובות הוסיפו: "לנדיס תמיד היה שם בשביל הילדים שלו והוא הגיבור של כולנו".