הפעילות המינית הראשונה של רבים מאיתנו לא הייתה החוויה האינטימית הכי מוצלחת. מפאת חוסר ניסיון, כאבים ואפילו מבוכה. הסטודנטית הזו, קלואי לורי בת ה-18, חשפה כי הפעם הראשונה בה קיימה מין אוראלי גרמה לפניה להיות אדומות כמו עגבנייה, וכך היא גילתה – היא אלרגית לנוזל השפיכה הגברי. צפו בקלואי לורי מסבירה על המצב הרפואי הנדיר: 

הצעירה, תושבת קולורדו, סיפרה כי אחרי האירוע המיני הלא שגרתי היא פנתה לבדיקה שהסבירה כי הכאב נגרם כתוצאה מרגישות יתר לזרע. "הסימנים הופיעו בצד ימין של הפנים שלי, הן פשוט צנחו ולא הייתה לי הבעה באזור הפה. זה הרגיש כמו זריקת הרדמה של רופא שיניים", פירטה לורי. 

הגילוי, המבאס יש לומר, אילץ את לורי לוותר לאלתר על מין אוראלי ולהיזהר בקיום יחסי מין. לורי סיפרה כי אחרי שהחשדות שלה אושרו הרופא הסביר לה כי  יש לה רגישות יתר לפלסמת הזרע, שהיא תגובה אלרגית נדירה לחלבונים המצויים בזרע של רוב הגברים. האלרגיה שלה פירושה שהיא מקבלת תחושת צריבה כואבת במשך שעה לאחר סקס, מה שהיא מתארת כ"מיליון מחטי דיקור".

בת ה-18 עם המצב הרפואי הנדיר (צילום: אינסטגרם)
בת ה-18 עם המצב הרפואי הנדיר (צילום: אינסטגרם)

המצב הנדיר והמתסכל, לצערה של לורי, כאן כדי להישאר – וכל שנותר לה הוא ללמוד לחיות לצד הסיטואציה הנדירה. כדי להתגבר על המצב, לורי סיפרה כי לפני קיום יחסי מין היא נוהגת לבקר קודם כל בשירותים, מה שעוזר להקל על הכאבים שבאים אחר כך. כשגם זה לא עוזר לא נותרת ברירה והיא נאלצת להרגיע את האזורים המוצנעים באמצעות קרח. 

קלואי נוקטת במין בטוח ומשתמשת בקונדומים - מה שמסייע לה להימנע מלפתח תגובות אלרגיות קשות. "אני חייבת לספר על זה מראש לשותפים המיניים שלי, והאמת?  אף אחד לא נראה שאכפת יותר מדי. הם חושבים שזה מעניין או מצחיק יותר מכל דבר אחר, אז זה לא גורם לי לבעיות ביחסים. אנשים לרוב רוצים לדעת יותר אבל כמובן שהם לא ניגשים לעשות מחקר משלהם, אז הם מבקשים ממני את כל הפרטים".