נשיא רוסיה פתח הבוקר (חמישי) במתקפה כללית על אוקראינה. טרם הפלישה של חיילי הצבא הרוסי תושבות העיירה חרקוב, יעד התקיפה הראשון השוכן כ-80 ק"מ מהמחנות הצבאיים של פוטין, החלו להתלונן על אין ספור הודעות באפליקציית הטינדר שנשלחו על ידי החיילים הרוסים. 

על פי הדיווח באתר החדשות The Sun, עשרות חיילים רוסים הציפו את האוקראיניות הצעירות בהודעות בניסיון למצוא אהבה. החיילים השחצנים התגאו במדים ובכלי הנשק שלהם, תוך שהם מנסים להרשים את הנשים הצעירות, אך במקום לחשוף את אהבתם הם חשפו בתמונות ששלחו את עמדותיו האסטרטגיות של הצבא הרוסי. 

ימינה או שמאלה?  (צילום: צילום מסך פייסבוק)
ימינה או שמאלה? (צילום: צילום מסך פייסבוק)

דאשה סינלניקובה בת ה-33 סיפרה כי במקור היא גרה בקייב, אך כאשר עברה להתגורר בחרקוב היא החלה לקבל הצעות מרובות בטינדר מהצד הרוסי. "בחור שרירי אחד התייצב וניסה להיראות סקסי במיטה בפוזה בה הוא מחזיק את הרובה שלו, אחר הצטלם לצד מלא ציוד קרב והיו עוד שפשוט השוויצו באפודים ההדוקים שלהם", תיארה דאשה. 

החיילים הרוסים מתחילים עם קורבנות התקיפה (צילום: צילום מסך פייסבוק)
החיילים הרוסים מתחילים עם קורבנות התקיפה (צילום: צילום מסך פייסבוק)

לדבריה, היא לא מצאה את אף אחד מהחיילים אטרקטיבי, אך הסיבה האמיתית שהיא בחרה להחליק שמאלה הייתה שלעולם "אפילו לא תשקול לשכב עם האויב". עם זאת, היא סיפרה כי היו כל כך הרבה הודעות שהותירו אותה סקרנית, כמו למשל צעיר בשם אנדריי איתו היא הייתה בקשר – וכעת, הוא אחד מהחיילים שלקחו חלק בתקיפה על אוקראינה.