לא פעם נתקלנו בהצעות נישואין מרגשות, משנות ומצחיקות – כל אחת והייחודיות שלה. אך במקרה הוויראלי הזה נראה שמי שגנבה את כל ההצגה היה בכלל חיית המחמד של הזוג המאורס.  בתיעוד קורע מצחוק הכלה לעתיד ברי לנהן (breelenehan) הציגה את הצעת הנישואין שארגן עבורה בן זוגה, אך שכח לדאוג לסידור לכלב. צפו בהצעת הנישואין הכי מצחיקה שתראו: 

חיית המחמד גנבה את ההצגה בהצעת הנישואין (צילום: טיקטוק)

לנהן, בלוגרית אוכל ואורח חיים בריא, היא בעלת מספר עצום של עוקבים ברשתות החברתיות, שם היא מציגה בין היתר גם את הזוגיות שלה עם דילן כבר שבע שנים. על אף שההצעה התרחשה במקום פסטורלי ואינטימי, נראה שהיא הייתה יכולה להיות קצת יותר מוקפדת. 

בסרטון אפשר לראות את הזוג עומד על שפת אגם יפיפה, כאשר הבעל לעתיד שלף את טבעת האירוסין וביקש את ידה. לנהן הצעירה כל כך התרגשה מההצעה, חייכה וצווחה מאושר, עד כדי כך שבכלל לא שמה לב מה עושה חיית המחמד שלה מאחורי גבה. תחילה הכלב נראה כשהוא גורר את ישבנו על הדשא ומתקרב אל המים, לפני שהוא קופץ לשחייה קצרה באגם. כשהקומיקאי על ארבע, ששמו אוסקר, כבר יצא משכשוך באגם הוא החליק ומעד. 

אחרי שהסרטון פורסם בעמוד הטיקטוק של לנהן הוא הפך להצלחה רבה וגרף כ-4.8 מיליון צפיות. הגולשים לא היו יכולים להישאר אדישים לסיטואציה המצחיקה ועוקב אחד אפילו תיאר את זאת כ"הדבר הכי מצחיק שראה אי פעם". לנהן, שכבר מכירה את חיית המחמד שלה, הסבירה לגולשים: "זה העולם של אוסקר, כולנו פשוט חיים בו".