מאז שנשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, הכריז על תחילת המבצע הצבאי בשטח אוקראינה, החלו להתעורר עוד ועוד ממתנגדיו שקראו לפגוע בו ואיימו על חייו. לעומת פוטין הקשוח, הכפיל שלו סלבק סובאלה בן ה-53 הודה שאז פרוץ המלחמה באירופה הוא חי במתיחות כשהוא דואג לשלומו. 

הכפיל סובאלה, שחי בעיר וורוצלב שבפולין, דומה כמו שתי טיפות מים למנהיג הרוסי. לדבריו, בעיר בה הוא חי אחד מכל עשרה תושבים הוא אוקראיני, מה שגורם לו לחשוש כי במהלך אחת ההפגנות של הקהילה האוקראינית לתמיכה בעמם הם יתקוממו נגדו או יפגעו בו. 

"לפני המלחמה לא פחדתי לבטחוני כשהלכתי ברחוב, אבל עכשיו כשפוטין תקף את אוקראינה אני קצת חושש. הרבה פעמים אמרו לי שאני דומה לו ועכשיו בגלל המצב אני מפחד שהאנשים האלה יכולים להיות תוקפניים כשהם רואים אותי", סיפר סובאלה בראיון לאתר Daily Star

אמנם המתראיין ניהל את מרבית השיח דרך אשתו, שדוברת אנגלית טוב יותר, אך הובהר כי הוא טיפוס עליז שמתעקש שלא יתייחסו אליו בצורה אחרת – לטוב ולרע. בן ה-53 הוא מנהל של חברת הובלות וכהכנסה צדדית הוא עובד ככפיל של פוטין ומיוצג דרך סוכנות Lookalikes הבריטית. 

על אף שהיה משלים הכנסה בנעליו של השליט הרוסי, כעת המצב הבטחוני באירופה וכיבוש אוקראינה השפיעו על עתידו של הכפיל. "המלחמה שינתה לגמרי את התפיסה שלי לגבי פוטין. היה לי הרבה כבוד אליו אבל עכשיו אני מאמין שהאיש הזה עשה הרבה נזק ואני לא יודע אם ארצה למלא את תפקידו בעתיד", הצהיר.