לאזרחים יש היסטוריה ארוכה של סיוע לשוטרים בביצוע מעצרים במקרה הצורך, אבל מעטות הפעמים שהבן המסייעות הן עיזים. ובכן, זה בדיוק מה שקרה בשבוע שעבר כשעז הצליחה לתפוס חשוד שנמלט מהמשטרה, כך לפי משטרת מחוז הנרי, ג'ורג'יה, ארה"ב.

הכל התחיל ב-13 בפברואר כשסגן דיוויד פרנל, שוטר שהיה בעת מילוי תפקידו, הגיע למקום האירוע לאחר שקיבל דיווח על מקרה של אלימות במשפחה. פרנל, שהגיע לזירה, הודיע לחשוד שהוא עצור בחשד לתקיפה. האיש נמלט בריצה מהמקום והתחיל מרדף רגלי בין השניים. ואז קרה דבר מופלא.

למרדף אחר החשוד, לפי משרד השריף: "עז העונה לשם גרייסי, שהייתה בבית סמוך הצטרפה למרדף יחד עם פרנל". כאשר השוטר והעז הגיעו לגדר מעליה טיפס החשוד וחצה אותה, העז הצליחה לחצות גם היא את הגדר עוד לפני שסגן פרנל הספיק בעצמו, והמשיכה לרדוף אחר החשוד, "התעמתה" עמו, והצליחה לעכבו וכך הוא נתפס ונעצר על ידי המשטרה.

לאחר מכן פרסם השריף תמונה יחד עם העז גרייסי והודה לה על מאמציה והיא הוחזרה אל בעליה: "לפעמים עזרה מגיעה בכל הצורות והגדלים! משרד השריף של מחוז הנרי וסגן פרנל רוצים להודות לגרייסי העז על שסייעה לו היום במהלך מרדף רגלי עם חשוד נמלט!".