טרבור ואודרה מושר, בעליה של כלבת 'הפלא' פרייה שהייתה בהיריון, חיכו בקוצר רוח להמלטת הגורים. במהלך ההמלטה, כשהגורים יצאו בזה אחר זה, התגלתה לעיניהם גורה כשהיא בצבע ירוק! הזוג, שחשש מיד מהגרוע מכל עבור הגורה החדשה לאחר שהאמינו שלפי צבעה החריג, היא נולדה כשהיא מתה. 

להפתעתם הגדולה, הגורה הזעירה, היא חלק מהמלטה של ​​8 גורים שנולדו בצבע טבעי לגמרי - החלה לזוז כמעט מיד, ומאז היא משגשגת.

היא החלה את חייה ללא בעיות בריאותיות, כשהגוון הירוק שלה יוחס לתהליך חריג ברחם. כשתיאר את רגעי ההלם, אמר טרבור "נסינו לנקות את הגורה מהצבע החריג וכשלא הצלחנו, היינו בטוחים שמשהו לא בסדר איתה". חיפשנו בגוגל 'גור כלבים ירוק, האם זה תקין' וגילינו שזה קרה כמה פעמים בודדות בכל העולם וככל הנראה, זו תופעה מאוד נדירה שקרתה גם לנו".

הזוג מושר, שנדהם מהאירוע הנדיר טען: "אנחנו ברי מזל שנחשפנו לתופעה הזו ושהיינו חלק ממנה", וסיפרו כי כעת הם חושבים על שם לגורה המיוחדת. 

כשפרסמו את הנס בפייסבוק, בין השמות המועדפים שהציעו להם היו: פיונה, כמחווה לאהובתו של שרק, ווסאבי ופיסטוק. לרוע המזל – צבע הפרווה הירוק שאיתו נולדה, צפוי לדהות ולהפוך לצבע טבעי ככל שהיא תגדל. ד"ר ברונווין קריין, מומחה לרבייה וטרינרית מהמכללה הווטרינרית אטלנטיק: "מאמין שההסתברות של כלב להיוולד ירוק היא פחות מאחד ל-10,000".