סרטונים של נזיר בודהיסטי החלו להיות ויראליים בשבוע שעבר לאחר שרצה שמועה ברשתות החברתיות כי הוא בן 163 שנה. ובכן, זה לא באמת נכון - הדבר בלתי אפשרי מבחינה מדעית, שאדם יחיה עד גיל כזה. אבל לונג פו יאי, בן יותר מ-100 שנים, הוא מה שריתק את משתמשי אפליקציית הטיקטוק.

נזיר תאילנדי בן 109 הפך לוויראלי (צילום: טיקטוק)

לונג פו יאי הוא נזיר בודהיסטי בן 109 מתאילנד. נכדתו, שמכונה באפליקציית טיקטוק: @auyary13, החלה לפרסם סרטונים המתעדים אותו בחודש ינואר האחרון, וצברה למעלה מ-612,000 עוקבים חדשים. בסרטונים היא קוראת לו: "לואנג טה", אך לא ברור אם זהו שמו האמיתי או כינוי. היא  צילמה אותו כשהוא שברירי ביותר ולובש חלוק נזיר מסורתי בצבע כתום בכל הסרטונים. לאחרונה היא תיעדה את החלמתו לאחר שאושפז בבית חולים בתאילנד. סרטון שלו כשידו על ראשו של ילדה קטנה, זכה ליותר מ-74 מיליון צפיות השבוע.

@auyary13

เมื่อเหลนน้อยมาเรียกหา หลวงตาสัมผัสได้ถึงความรักและห่วงใย เรียกมาเคาะหัวให้พรเหลนเลย สาธุๆๆ🙏🙏

♬ บทเพลงสวดบารมี 30 ทัศ - ocean media

משתמשים רבים מטיחים במגיבים אחרים שלועגים למראהו החלש של הנזיר. גולש אחד כתב: "לפעמים אנחנו חושבים שאנחנו מצחיקים ובסופו של דבר זה מוציא אותנו מרושעים. בואו ניתן לאדם הזה את הכבוד שמגיע לו בחייו הארוכים". גולש אחר כתב: "חלק מהתגובות שאני קורא כאן, גרמו לי לשחרר את טיפת האמונה שנשארה לי באנושות", בעוד שהשלישי הוסיף: "תארו לעצמכם את כל החוויות שהוא עבר בחייו ואת כל הסיפורים שהוא יכול לספר".