אם אתם חובבי אקסטרים מושבעים, ובמקרה גם המצלמה ממש אוהבת אתכם – נראה שמצאנו עבורכם את העבודה המושלמת! פארק השעשועים המקורה Magic Kass, שנפתח לאחרונה במישור אדומים, מחפש אחר מנחים לסדרת רשת בינלאומית שתצא למסע בין פארקי השעשועים המקורים הגדולים בעולם, וזה יכול להיות כל אחד ואחת מכם. 

חברת התוכן הדיגטלי "מדיה קאס" החליטה להפיק סדרת רשת, אליה ילוהקו שני מנחים ישראלים שיטיילו בין שמונה פארקים מקורים אקסטרימים ומסקרנים. אם תחליטו להציע את עצמכם לתפקיד, וגם תתקבלו כמובן, תזכו להסתובב במדינות כמו דובאי, ארה"ב, ספרד, גרמניה ואיך אפשר בלי ה-Magic Kass כאן אצלנו בישראל. 

סדרת הרשת שתצולם תכלול שמונה פרקים, כאשר כל פרק יתמקד ביעד אחר, ותסקר את החוויות, המתקנים והריגושים שמציע כל פארק. המנחים שיבחרו לתפקיד יזכו בהזדמנות יוצאת דופן להסתובב בין המדינות, ועוד בתשלום, ויהפכו לכוכבי רשת מוכרים בכל העולם. 

פארק השעשועים המקורה הגדול בישראל (צילום: דניאל סטרבו)
פארק השעשועים המקורה הגדול בישראל (צילום: דניאל סטרבו)

בימים אלו מתחיל שלב הליהוק לתפקיד, אז מה הקריטריונים? 

-        אתם חייבים להיות בני 16 ומעלה.

-        בעלי שליטה מלאה בשפה האנגלית.

-        בריאים.

-        חובבי אקסטרים שלא מפחדים מהמתקנים הכי רציניים.

אם קראתם את הכתבה, ונראה לכם שאתם מושלמים לתפקיד, "מדיה קאס" מזמינה אתכם להגיש מועמדות. כל שתצטרכו לעשות הוא לשלוח סרטון טיקטוק המציג את היכולות הוורבליות שלהם באנגלית, כמו גם את החן האישי שלכם. אל הסרטון יצורף התיוג "Magic Kass Offical" ו-#מגיקקאס, והמובחרים ביותר יוזמנו להמשך אודישנים – אז קדימה, שיהיה בהצלחה!