טינה אניס, בת 57 מאוקלהומה שבארה"ב, עשתה בדיקת DNA בשנת 2019 בתקווה לגלות פרטים על אביה שעזב אותה כשהייתה ילדה, אך במקום זאת גילתה שהיא הוחלפה בלידה. ג'יל לופז, גם היא בת 57, הופתעה לגלות שמשפחתה שגידלה אותה – אינה משפחתה הביולוגית.

השתיים, נולדו באותו בית חולים ובאותו היום בשנת 1964, וגדלו במרחק של בסך הכל שעתיים אחת מהשניה, באוקלהומה שבארצות הברית. רק לפני שלוש שנים הן נפגשו סוף סוף לאחר שבדיקת DNA  התגלה כי הוחלפו כתינוקות שרק נולדו. מאז, הגישו השתיים תביעה נגד בית החולים בו נולדו.

קתרין ג'ונס, אמה הביולוגית של ג'יל, שגידלה את טינה, סיפרה על התחושות שהיו לה כהורה. היא נזכרה שחשבה שטינה הייתה תינוקת יפה, והתעקשה שהיא נראית בדיוק כמו הגבר שחשבו שהוא אביה הביולוגי, שעזב כשהייתה בת שנתיים.

כשבשנת 2019 טינה עשתה בדיקת DNA כדי לגלות עוד פרטים על אביה שעזב, התקבלה רשימה של שמות שאף אחד מהם לא היה מוכר לאמה. השתיים היו מבולבלות מהתוצאות, ובעקבות כך גם האם עשתה בדיקה שחשפה שאין בניהו שום קשר גנטי. התוצאות המפתיעות גרמו לשתיים להבין שככל הנראה התבצעה טעות בבית החולים אחרי הלידה.

בנות המשפחה החליטו לחקור את השמות שהתקבלו מפרטי ההתאמה באתר Ancestry.com, וזה מה שהוביל אותן למצוא את ג'יל שנולדה באותו היום ודומה לקתרין באופן מחשיד. "חשבתי שהיא נראית בדיוק כמו אמא שלי", אמרה טינה. אחרי הגילוי הדרמטי, שתי המשפחות תובעות את בית החולים על רשלנות וגרימת מצוקה רגשית.