בורו, כלב מגזע לברדור שחור חייך אל כל אדם שחלף על פניו בכלבייה, בתקווה שמישהו יעצור ויוקסם מהחיוך שלו. למזלו של בורו, התוכנית שלו הצליחה. הלברדור, הוא אחד משלושה גורים שהובאו לעמותה ההומאנית של צפון לואיזיאנה על ידי המנהלת קורטני וינגייט. קורטני קלטה את חיוכו של הכלב בן שמונה השבועות כשביקרה במקלט פתוח לבעלי חיים. 

היא קראה לכלבים על שמם של שלושה שחקני כדורגל של אוניברסיטת לואיזיאנה - בורו, ג'ו ואו. דובר העמותה אמר: "בורו הגיע אלינו מהמקלט לבעלי חיים מחוסרי בית, יחד עם שני אחיו. הוא פעיל, שובב וכל כך מתוק". לפני שניתן היה לאמץ אותם, השלישייה נאלצה לעבור בדיקות שגרתיות אצל הווטרינר ולמרות שכולן היו תקינות, בורו חלה זמן קצר לאחר שהגיע לכלבייה. "הוא נמצא במעקב אצל הווטרינר, ומקבל נוזלים, אנטיביוטיקה ותרופות נגד בחילה ויישאר שם עד שמצבו ישתפר", נמסר מאחד העובדים.

למרבה המזל, בורו הקטן החלים במהירות, ומיד אחר כך הוא אומץ על ידי זוג שלא יכול היה לעמוד בפני החיוך החצוף שלו. הצוות חגג את אימוצו של הגור והוסיף: "מאחלים לך חיים מאושרים, בורו! הכלב החייכן שלנו שהפך לוויראלי ברשתות החברתיות עם החיוך שלו ומצא סוף סוף בית!". מאות משתמשי מדיה חברתית שיתפו את איחוליהם לבורו ולמשפחתו החדשה, ודחקו בו "להמשיך לחייך". גולש אחד כתב: "מחמם את ליבי שלגור המתוק הזה יש עכשיו בית לנצח. מקווה שהמשפחה תהנה ממנו, והוא מהם. הרבה ברכות לשנים הבאות", בעוד אחר הוסיף: "מזל טוב לכולכם! שיהיו לכם חיים מדהימים ביחד. תמשיך לחייך, ילד מתוק".