אחרי 25 שנות נישואים, בני זוג ממרכז הארץ נקלעו למשבר. האישה טענה כי בעלה אינו נמצא כמעט בבית ומרבה לשהות בחו"ל במסגרת עבודתו. הבעל אמנם הסכים עם הטענה, אך לא מצא כל סיבה הגיונית לפרק את הבית. כשהגיע הרגע לדון בהליך הגירושין, הבעל כנטען שוב שהה בחו"ל – מי שאילץ את בית הדין הרבני לצאת מגדרו. 

כיוון שהבעל נעדר מהדיון, נציג מטעמו התייצב בבית הדין הרבני וטען בשמו כי הוא מעוניין בשלום בית. לדברי בא כוחו, הבעל הסביר כי אינו מבין את פשר הרצון של אשתו להתגרש, ואף סיפר כי בחופשה האחרונה שלו בארץ הוא הבין שיחסי הזוגיות שלו דווקא תקינים לגמרי. 

בשלב מסוים, כשנציג הבעל התעקש בשמו על שלום בית והאישה דרשה להתגרש, בית הדין הורה להעלות את הבעל לשיחת וואטסאפ ולנהל מולו את השיח. באופן מפתיע, דיון הגירושין כולו נערך במשך דקות ארוכות, כאשר האישה יושבת באולם והבעל מציג את עמדותיו מבעד למסך. 

השניים דנו על גובה המזונות הזמניים שעל הבעל לשלם לאשתו ושלושת ילדיהם, ובנוסף בית הדין המליץ לשניים להיעזר בייעוץ זוגי. כמו כן, עו"ד שרין סולן טענה כי הדיון באמצעות הוואטסאפ הוא התקדמות משמעותית של בית הדין, שכן במקרים אחרים מהסוג הזה הדיונים נאלצים להידחות בגלל סיבה דומה. 

"בית הדין הרבני הוא גוף משפטי מתקדם וראוי להערכה. גם בית הדין והדיינים היושבים בדין מבינים כי הקידמה מאפשרת לנהל דיונים באמצעות הרשת והטלפון ובכך למנוע עוגמת נפש מהזוגות שמנצלים לעיתים את ההיעדרות, שלהם כדי למשוך את המצב שגם ככה אינו נעים לבני הזוג", טענה עו"ד סולן.