היו שישה אנשים מאושרים לחלוטין על פני כדור הארץ, שלושה רוסים, שני אמריקאים ואזרח אחד מאיחוד האמירויות. הם נמצאים כולם בבידוד מוחלט מהעולם החיצון, משתתפים בניסוי SIRIUS-21 המדמה טיסה לירח והם אינם יודעים דבר על אירועי הימים האחרונים. בסך הכל, הפרויקט יימשך 240 ימים, ולאחר מכן הם ינחתו - לא על הירח, אלא על כדור הארץ, אם הוא עדיין יהיה קיים.

חברי הצוות האמריקאים ויליאם בראון ואשלי קובלסקי, הרוסים אולג בלינוס, ויקטוריה קיריצ'נקו ויקטרינה קריאקינה, לצד האמירתי סלאח אל אימרי, נכנסו לקפסולה כבר בחודש נובמבר האחרון והם צפויים לצאת משם רק בחודש יולי. התקשורת היחידה שהיתה להם עם העולם היתה באמצעות מכתבים שמועלים לשרת מאובטח של מערכת נאס"א.

הפעם האחרונה שחבריו של בראון שמעו ממנו, היתה לפני פלישת פוטין לאוקראינה ב-24 בפברואר. חברו, נתן קריין, סיפר: "הייתי בקשר איתו בשבוע שעבר בקשר לפלישה והוא היה מודע לכך שכנראה שהיא תקרה. לא שמעתי ממנו מאז המכתב האחרון וזה גורם לי לתהות האם צידם של חברי הצוות הרוסים, מונע מהם לקבל מכתבים כדי שלא יגלו את הזוועות המתרחשות בין רוסיה לאוקראינה. זו דעתי האישית אבל אין לי מושג". נתן הוסיף כי נאס"א מנסה להישאר א-פוליטית. 

פוסטים ברשתות החברתיות הציגו שהצוות חגג חגים כמו חג ההודיה ואכל ארוחות שהכינו במיוחד. המשתתפים נמצאים בתוך קפסולה במתקן סגור בבניין מתקופת ברית המועצות בפאתי מוסקבה. מטרת הניסוי היא לחקות, עד כמה שניתן, את התנאים של מסעות חלל ארוכים. הקבוצה תעבור מבחנים יומיים כדי לבדוק כיצד הם מגיבים לאתגרים נפשיים ופיזיים.