צעירה, שהייתה בטוחה שהוריה נשואים באושר, החליטה להתעמת עם אביה לאחר שמצאה אותו, כשהוא פעיל ומשוטט באפליקציית היכרויות בשם Tinder. היא מספרת: "אולי יש משהו שאני לא יודעת, שקורה במערכת היחסים שלהם". האב טען שהוא אפילו לא ידע מה זה "טינדר", ואמר: "אני באמת לא יודע על מה את מדברת". הוא המציא תירוצים והמשיך להכחיש.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

לאחר שמשתמשת ה- TikTok חשפה בפניו כי היא ראתה באפליקציה תמונות שלו מחופשה משפחתית, האב העביר נושא במהירות, ושאל מדוע היא מחפשת גברים מבוגרים ממנה באתרי היכרויות. אחרי שהוא ניסה שוב ושוב לשנות את נושא השיחה, הוא הבין שבתו לא מתכוונת לוותר לו, ואמר: "זה מסובך". הווידוי של האב הותיר את הבת בהלם. היא החליטה לסיים את השיחה המביכה, והסכימה שלא ידברו על הנושא שוב לעולם, רק בתנאי שיימחק את האפליקציה ממכשיר הנייד שלו.

הגולשים שצפו בסרטון היו המומים שהוא הודה בכך, ושאלו מדוע היא לא מתכוונת לספר לאמה: "בבקשה תספרי לאמא שלך! הוא פשוט יירשם לאתר אחר! האמיני לי!", כתב אחד. שנייה הוסיפה: "לא הייתי מאמינה לו. אני הייתי מספרת לאמא שלי. זה יהיה יותר גרוע אם היא תגלה שאת ידעת על זה". "איזו סיטואציה נוראית", כתב אחד הצופים, "זה נורא בעיניי, איך שהוא שיקר ואז ניסה להפיל את זה עליך".