לעיתים הנוכחות בוועדות הכנסת אינה גבוהה ממספר סיבות מגוונות, אמנם אירוע כזה לא התרחש זמן רב. בהצבעה של ועדת הכנסת שקבעה סדרי דיון מיוחדים ב-10 הצעות חוק שידונו הלילה (שני) במליאה, נכח בהצבעה רק ח"כ בועז טופורובסקי (יש עתיד). הח"כ ניהל את הדיון בעצמו והיה המשתתף היחיד.

לאחר שנציגי האופוזיציה לא הגיעו נאלץ ח"כ טופורובסקי, מ"מ יו"ר הקואליציה לנהל את הישיבה לבדו. "מי בעד? מי בנגד? אושר פה אחד", אמר חבר הכנסת, כשנאלץ ללכת לפי הפרוטוקול ולשאול בקול רם את הנוכחים בישיבה, שהם למעשה הוא עצמו.

לאור מצב הנוכחות בישיבה, חבר הכנסת מיש עתיד החליט להפעיל את סעיף 98 על כל עשר הצעות חוק שהובאו לאישור הוועדה, משמע הגבלה של משך הדיון על כל הצעת חוק.

באופוזיציה טוענים כי מדובר במחטף מכוער שכן באותו זמן ישבו נציגיהם למו"מ עם יו"ר הקואליציה, ח"כ עידית סילמן על סדרי הדיון הלילי.

לעומת זאת בקואליציה מכחישים: "השיחות אצל סילמן עם האופוזיציה התפוצצו. כולם יצאו מהחדר. ח"כ טופורובסקי הודיע שהוא הולך לכנס את ועדת הכנסת והם לא באו".

בתוך כך, ועדת החוץ והביטחון תתכנס מחר להמשך הדיונים שהיו היום על חוק האזרחות, שצפוי לעלות לקריאה שנייה ושלישית ביום רביעי הקרוב.