איש המקצוע, @dr.justindarienzo, שיתף סרטון חמוד ומשעשע, עד כמה שניתן בכל מה שקשור לסיומן של מערכות יחסים. בחשבון ה-TikTok בו הוא פירסם סרטונים נוספים, הוא מסביר מה הם הדגלים האדומים שיש לשים לב אליהם בזוגיות, המעידים על כך שהקשר כנראה הגיע לקיצו.

@dr.justindarienzo #fypシ #psychologistsoftiktok #relationshipdoctor #relationshipadvice #datingadvice #couples #endyourrelationship #chelalunatrend #chelalunachallenge ♬ Che La Luna - Louis Prima

הדבר הראשון שצריך לשים לב אליו, כתב הפסיכולוג: "אינכם מעוניינים יותר באינטימיות רגשית ופיזית".

סימן האזהרה השני, הוא כתב: "אתם מעדיפים להיות לבד מאשר עם בני הזוג שלכם".

הסימן הבא והשלישי הוא: "אתם לא יכולים לנהל שיחה מבלי שהיא תוביל לעימות".

ד"ר ג'סטין שיתף שהסימן הרביעי הוא: "אתם שופטים את כל מה שהשותף שלכם עושה, ואפילו דברים קטנים מרגיזים אתכם".

לבסוף, ייתכן שתצטרכו לנתח את הקשר בניכם אם: "לא אכפת לכם יותר מהשותף שלכם או ממה שהם עושים", הוא הסביר: "כל הסימנים יחד מעידים על כך שהסוף קרוב. במיוחד האדישות".

ד''ר ג'סטין דארינזו (צילום: צילום מסך טיקטוק)
ד''ר ג'סטין דארינזו (צילום: צילום מסך טיקטוק)

חמשת הסימנים הפשוטים של איש המקצוע, צברו 43,000 לייקים ב-TikTok וכמה גולשים כתבו שהם הצליחו לזהות אותם במערכות היחסים שלהם. גולש אחד כתב: "בזוגיות האחרונה שהיתה לי, הייתי מפתח ויכוח בכוונה רק כדי שאוכל להיות לבד. זה עצוב אני יודע, בכל זאת המשכתי הלאה". ד"ר ג'סטין השיב: "כך מתחילות הבעיות". אחר הגיב: "אני כבר בשלב הזה... לא יודע מה לעשות כדי לא לפגוע בילדים שלי". 

לפעמים, הצעד הנכון הוא דווקא להודות שיש בעיות בזוגיות שצריך להתמודד איתן בדרך מסוימת. כמובן, לא כל מריבה קטנה היא סיבה לעזוב הכל ולברוח, אבל אם אתם מזדהים עם יותר מכמה סעיפים מהרשימה, אולי כדאי שתתחילו לעשות חושבים. בסופו של דבר, זה יעשה לכם רק טוב.