על פי שמועות, לואיזה רוזובה היא הבת האהובה של הנשיא. בת ה-18, שהיו לה 84,000 עוקבים בחשבון האינסטגרם שלה, הפסיקה להעלות פוסטים פומביים לפני חמישה חודשים. החשבון שלה היה עדיין קיים עד שסגרה אותו והופיעה ההודעה "המשתמש לא נמצא", לאחר שהוצפה בתגובות והודעות נאצה ממי שמכונים 'טרולים'. באחת התגובות, טרול אחד כתב לה: "את יושבת בבונקר כמו עכברוש?" בעוד שאחרים הגיבו אימוג'י של דגל אוקראינה. כל זה על רקע הזעם הבינלאומי על הפלישה האכזרית של ולדימיר פוטין לאוקראינה.

בת ה-18 היא בתה של סבטלנה קריבונוגיך, 45, אישה שעבדה כמנקה והפכה למולטי-מיליונרית. כיום האם היא אחת הנשים העשירות ברוסיה והיא בעלת חלק מכובד של בנק רוסי גדול וידוע. הגולשים ברשתות תוהים אם ההסבר להיעלמותה של לואיזה מהרשת החברתית, הוא שהנשיא הרוסי החביא את משפחתו בבונקר יוקרתי ב'עיר תת קרקעית' בסיביר, שנועד לשמש כהגנה במקרה של תקיפה גרעינית. בימים האחרונים, הגיבו טרולים על הפוסט האחרון של הצעירה, מחודש אוקטובר 2021, בהאשמות קשות כלפייה: "בת של רוצח, פושע מלחמה, פסיכופת ומכור לסמים". תגובות רבות כללו את הדגל הכחול-צהוב האוקראיני ואחד מהם נשא את המסר: 'האומה הרוסית חייבת להתקומם נגד הדיקטטור הזה'.

סבטלנה – בעלת נכסים מפוארים בשווי של כ-3.1 מיליון פאונד (כ-13,415,838 ₪), לא הגיבה לטענות שלפיהן יש לה בת משותפת עם האיש החזק מהקרמלין.  החשד כי רוזובה היא בתו הסודית של פוטין כתוצאה של רומן מחוץ לנישואים, הועלה לראשונה על ידי כלי תקשורת עצמאי רוסי, שלאחר מכן נאסר עליו להמשיך לפעול על ידי השלטונות. טרול, שחשד שהבת כנראה נמצאת באחד מהנכסים של אמה במונקו, כתב: "בזמן שאת מטיילת במונקו, אנשים בגיל שלך מתים באוקראינה בגלל אביך!, הגורל שלך יהיה כמו של מריה מילושביץ' כשאבא שלך יישלח להישפט בהאג!". 

"תראי את הפנים שלך! פחדנית!", נכתב לה. "חיילים צעירים נשלחים לאוקראינה בלי לדעת היכן הם נמצאים, במי הם נלחמים ומה הם עושים! הכלכלה הרוסית קורסת ומגיעה לאפס מוחלט!". עוד כתבו לה: "בקרוב, אם לא כבר עכשיו, לא תוכלי להשתמש יותר בנטפליקס, ספוטיפיי, אפליקציות מדיה חברתיות, לשלם על גוגל ו-Apple Pay, כל המותגים הפופולריים". לרוזובה נכתב גם: "אוקראינים רבים שכחו איך מרגישה שינה, ועוד יותר – שינה במיטה. הם מפחדים להירדם מהחשש שלא יתעוררו! אנשים מבלים את הלילות שלהם במרתפים כמו חולדות בגלל פצצות ורקטות שנופלות מהשמיים!".

אבל היו גם מגיבים שיצאו להגנתה, כשאחד מהם כתב לה: "אל תשפטו אותה. זו לא אשמתה". אחר כתב: "היא לא יכולה לעשות דבר. יש לה אבא משוגע". ועוד אחד הוסיף: "היא רק בן אדם! היא לא אשמה!". אבל מגיב בשם מרטינה השיב: "היא כן אשמה בשיתוף פעולה פסיבי! זה בדיוק אותו הדבר כמו רוב הגרמנים בתקופה הנאצית״. אחר כתב: "תתקשרי אליו - אם הוא אוהב אותך... אולי תוכלי לשכנע אותו להפסיק להרוג".

אחד מהם פרסם: "תפסיקו לכתוב שהיא תמימה. היא בתו של השטן! היא יכלה לפחות להראות שהיא לא מסכימה עם מה שאביה עושה, וכך איכשהו להשפיע עליו. פוטין לא נותן יד לאנשים רגילים, אבל אולי הבנות שלו עדיין יכולות להגיד לו משהו. היא יושבת בשקט כי היא יודעת שאם היא תגיד מילה אחת רעה על אבא שלה, היא תהיה מנודה מהצוואה השמנה, דירות ודברים יקרים. לצערי, יש דברים חשובים - ודברים חשובים יותר. כנראה, ארנקים ווילות חשובים לה יותר מחיי אדם״.

לואיזה פרסמה מוקדם יותר תמונות שלה כשהיא מבלה בבתי קפה, בטיולים לפריז וניהלה חברת אופנה משלה. היא גם תועדה כשהיא עבדה כדיג'יי מצליחה. לפוטין יש שתי בנות מאשתו הראשונה לודמילה, הגברת הראשונה לשעבר של הקרמלין.