האם הייתן מוכנות לשלם לדוגמנית הפלייבוי הזו כדי לנסות "ללכוד" את בן הזוג? קרולינה לקר, דוגמנית יפיפייה מהעיר ברצלונה שבספרד, מתהדרת ב-500,000 עוקבים במדיה החברתית ומרוויחה הון מנשים שמשלמות לה עד 2,000 דולר, כדי לשלוח הודעה פרטית לבן הזוג שלהן ולבדוק האם הוא מסוגל לנהל רומן.

הדוגמנית, שעיטרה בעבר את השער של מגזין פלייבוי אפריקה, סיפרה שהיא כבר הרוויחה יותר מ-10,000 דולר מלתפוס "על חם" בוגדים לעתיד. לקר אמרה שהיא מחזירה ללקוחה את הכסף ששילמה לה – ובתנאי שהבחור "עבר את מבחן הנאמנות", במידה וידחה אותה ולא יענה לחיזוריה של הדוגמנית. "אם הוא לא נפל למלכודת שלי, אני מחזירה את הכסף", הצהירה הדוגמנית ואמרה שהיו מספר גברים שלא נפלו קורבן להודעות הערמומיות שלה.

הכוכבת הספרדיה הסבירה מה השיטה שלה לנסות ולתפוס בוגדים פוטנציאליים, ואמרה: "אני פונה אליהם קודם באינסטגרם ומחכה שהם יגיבו. אחר כך אני ממשיכה לשוחח איתם עד שהשיחה מתחממת", המשיכה: "אם אחרי הרבה דיבורים הוא רוצה להיפגש איתי, אני אקבל את הכסף והוא לא עובר את מבחן הנאמנות".

לקר ביזבזה את הכספים שהרוויחה מ"השלמת ההכנסה" שלה, על סדרה של פרוצדורות קוסמטיות, "עברתי ארבעה ניתוחי אף", סיפרה. הידיעה הגיעה לכותרות באוקטובר האחרון כשסיפרה שהיא הוציאה יותר מ-150,000 דולר על ניתוחים פלסטיים במטרה לקבל את "הגוף היקר ביותר באינסטגרם".

בנוסף לניתוחי האף שלה, הדוגמנית עברה שאיבת שומן, טיפולי חומצה היאלרונית ובוטוקס לפנים והזרקות לישבן. "זה כאב אחר, זה שווה את זה", אמרה קרולינה על הפרוצדורות המרובות שעברה, בעוד היא קופצת להודעות פרטיות של גברים תמימים באינסטגרם. לא חסרים לה גברים שיקחו יוזמה משלהם ויצרו איתה קשר.