התמונה נוצרה על ידי משתמש הטוויטר היפני Jagarikin, יוצר אשליות אופטיות המחזיק ב-56,000 עוקבים בחשבון הטוויטר שלו. האשליה הותירה אלפים כשהם "מגרדים בראשם". ה-GIF, מציג חיצים בצבע אפור כהה על רקע אפור בהיר, מוקפים בעיגולים בגוונים צבעוניים. בכל פעם שהחצים משנים את כיוונם, נראה שהעיגולים נעים בכיוון החץ. אלפי אנשים ברשתות החברתיות לא מצליחים להבין איך זה עובד.

אדם אחד כתב: "אני לא מבין את זה. החצים משתנים, משנים כיוון כל כמה שניות, הופכים לקטנים יותר... אבל שום דבר לא זז חוץ מהטבעות הצבעוניות". אחר בטוויטר כתב: "אין לי מושג מה קורה כאן. המוח שלי הפך לעיסה". עם זאת, נראה שאחרים פיצחו את התעלומה והסבירו כיצד פועלת האשליה. אדם אחד כתב: "הקצוות הפנימיים והחיצוניים של העיגולים הצבעוניים, הם שיוצרים אשליה של תנועה". 

אחר הסביר: "זה מאוד מתוחכם, להשתמש בהפרש התזמון בין צביעת הקצוות לצביעת הליבה כדי ליצור אשליה של תנועה. אם תעצרו את הסרטון לרגע ותסתכלו מקרוב על קצוות העיגולים, תבינו למה אני מתכוון".

מוקדם יותר השבוע, שותפה ברשתות החברתיות חידה מוזרה נוספת. אשליה אופטית אחרת הפכה לאחרונה לוויראלית לאחר שתמונה ובמרכזה כדור, נראתה רועדת למרות היותה דוממת לחלוטין.