אישה שנבגדה על ידי בעלה, חשפה כיצד הוא הודה שקיים יחסי מין עם אחותה בתקופה שהיו פרודים אחד מהשניה. האישה האלמונית, מארה"ב, סיפרה כיצד לילה אחד לפני כשנתיים, כשהיו בינה לבין בן זוגה לא מעט בעיות, היא שיקרה ואמרה לו שהיא יוצאת למשחק בייסבול עם חבר לעבודה, רעיון שלא מצא חן בעיניו. עם זאת, בעלה שבדק את היסטוריית המיקומים במכשיר הנייד שלה, גילה שהיא לא במקום בו טענה שהיא נמצאת. האישה הרגישה שזו פגיעה בפרטיות שלה, אמרה שהיא הרגישה "חנוקה" על ידו וביקשה ממנו להיפרד. היא עזבה את הבית ועברה לאחותה.

האלמונית המשיכה והסבירה כיצד זמן קצר לאחר מכן, החליטה לצאת עם הקולגה ממשחק הבייסבול למשך כמה חודשים – למרות שהדברים לא בדיוק הסתדרו בניהם. תשעה חודשים לאחר מכן, לטענתה, היא ובעלה החליטו להתפייס, השניים חזרו לגור יחד והציבו גבולות ברורים. "שאלתי אותו אם הוא היה עם משהי בתקופה שלא היינו יחד והוא אמר שהיתה לו בת זוג אחת", הסבירה. "זה הפתיע אותי אבל גם אני הייתי עם גבר אחר בתקופה הזו. הודיתי בפניו ושנינו החלטנו להשאיר את מה שהיה מאחור ולהתקדם. הכל עבד נהדר בנינו עד אותו סוף שבוע. האחות שאצלה התארחתי בתקופת הפרידה, התקשרה אלי וסיפרה לי שבעלי שכב עם אחותי השנייה בזמן שהיינו פרודים".

יצאתי רק עם משהי אחת (צילום: אינג'אימג')
יצאתי רק עם משהי אחת (צילום: אינג'אימג')

"תמיד היתה לי מערכת יחסים מתוחה עם האחות הזו, אבל לא העליתי על דעתי שהיא תחצה את הגבול", המשיכה האישה וסיפרה כיצד התעמתה עם בעלה, שהודה שאחותה היא אותו אדם יחיד שאיתו יצא. "פשוט התפרקתי בבכי. אמרתי לו שהוא בן אדם נורא, לא יכולתי אפילו להסתכל עליו", עוד הוסיפה איך בעלה גרם לה להרגיש רע שיצאה עם אותו קולגה במשך כמה חודשים. הוא טען ששני הדברים שווים מבחינתו ומסרב לקבל את העובדה שהוא עשה משהו שלא מתקבל על הדעת. 

אנשים מיהרו להגיב ולכתוב על הזוג: "שניכם אשמים". עוד אחת כתבה "בעלך הוא אפס על ששכב עם אחותך והיא עוד יותר אפסית על כך שהיא נתנה לזה יד". שלישי הוסיף: "אין כבוד בניכם. זה לא יעבוד".