בשנת 2020 חגגה תרזה רוז את יום ההולדת של בעלה כפי שתמיד חלם: קיום יחסי מין בשלישיה. ההרפתקה המינית הסוערת הייתה כל כך מוצלחת עבורה, עד כדי כך שתרזה גילתה את עצמה מחדש, הגישה בקשה לגירושים – ויצאה מהארון. התגובה של הבעל למצב המשפחתי החדש הייתה קיצונית למדי, מה שכמעט הוביל למותה של תרזה. 

גילתה שהיא לסבית כשהפתיעה את בעלה ליום ההולדת (צילום: טיקטוק)

"כשחוויתי את האינטראקציה המינית בפעם הראשונה עם אישה הרגשתי את העומק הפיזי והרגשי. פתאום הבנתי מה היה חסר לי", הסבירה תרזה. הצעירה, שגדלה כקתולית במחוז אורנג' שבקליפורניה, ארה"ב, חונכה על ערכים לפיהם השתייכות לקהילת הלהט"ב היא חריגה ובלתי מקובלת. רק אחרי ההתנסות האינטימית המשותפת, לדבריה, היא סוף כל סוף הבינה למה הרגישה אומללה בנישואיה. 

שבועות ספורים אחרי יום ההולדת של בעלה, נפלה על תרזה ההבנה שכל חייה היא חיה בשקר, והיא בכלל נמשכת למין הנשי. בעקבות כך היא נקטה בצעד והחליטה להגיש בפני בעלה מסמכי גירושין – מה שממש לא התקבל בהבנה מצד הבעל.

@raising2activists #lgbtq #gay #lesbian #wlw #wlwcouple #lesbianpride #lesbiansoftiktok🏳️‍🌈 #gaygirls #lesbiancouple #gaymoms #pride #alphabetmafia #🏳️‍🌈 #fyp ♬ this isnt trending ur just gay - The Dxddy Channel

"אחרי שסיפרתי לבעלי על הרגשות שלי ועל החוויה המינית שלי הוא נהיה ממש מגעיל. הוא חשף את הכל בפני הוריי השמרניים, חברים המשותפים שלנו ולקבוצת לימודי הדת שלנו", סיפרה תרזה בראיון לאתר החדשות The Post. בעקבות התגובה הקשה של סובביה, שנגרמה כתוצאה מההתנהגות הנקמנית של הבעל, תרזה סיפרה כי היא רכשה אקדח וחשבה להתאבד.

במזל, זמן קצר לפני שהוציאה את ההתאבדות לפועל, תרזה הכירה אישה בשם ג'קי ש"הצילה את חייה". השתיים התאהבו זו בזו ונכון לזמן כתיבת שורות אלו הן מנהלות מערכת יחסים כבר למעלה משנה, ולאחרונה עברו להתגורר יחד עם שני בניה הצעירים של תרזה. בעלה אמנם נעלם מחייה, וגם משפחתה התנכרה לה, אך על אף כל אלו היא סיפרה: "אני היום שלמה עם מי שאני, שמחה ומאושרת".