כלב צעיר העונה לשם וויסקי, נלכד במצלמת האבטחה הביתית בצורה משעשעת. הוא פתח את ברז המטבח בזמן שבעליו היו מחוץ לבית, הציף את החדר וגרם לנזק כבד בסך של 4,000 פאונד (כ-17,000 ש"ח).

התקרית תועדה במצלמת האבטחה, והיא אחת התביעות היותר חריגות הקשורות לחיות מחמד שטופלה על ידי חברת ביטוח. וויסקי, הוא כלב מסוג לברדור מעורב, תועד כשהוא עומד זקוף על רגליו האחוריות כדי להגיע לברז הקר בכיור המטבח. כשהצליח לפתוח את הזרם, המשיך לבהות במים הנשפכים עד שהבית הוצף כמעט כולו. הבעלים המבולבלים הגיעו הביתה ולא האמינו למראה עניהם. לא נותר להם, אלא לפנות לחברת הביטוח שלהם.

מצלמת אבטחה ביתית (צילום: אינג'אימג')
מצלמת אבטחה ביתית (צילום: אינג'אימג')

אביבה, עובדת חברת ביטוח, סיפרה שהיא מקבלת כ-800 תביעות נזקי רכוש בכל שנה בבריטניה, שבהן כלבים ממלאים תפקיד. בממוצע, תביעות מתקריות הקשורות לכלבים מוערכות בסביבות 1,100 פאונד כל אחת. תביעת כלב יוצאת דופן נוספת שבה טיפלה אביבה כללה כלב שהפיל מחשב נייד לדלי מים, בזמן שהבעלים התעסק בלנקות אקווריום דגים.

אירוע דומה כלל כלב שהפיל צבעי מסולם, ושפך סיר צבע במשקל שני ליטרים במורד המדרגות. אביבה טיפלה גם בתביעה לאחר שכלב סירב להיכנס לרכב. הלקוח, שמיהר לפגישה, הניח את המחשב הנייד שלו על גג הרכב בזמן שהכניס את הכלב שלו פנימה. לאחר מכן הוא נסע כשהמחשב הנייד עדיין על גג המכונית. כלב נוסף, התלהב כשראה כלב אחר בטלוויזיה, הוא קפץ אל מסך הטלוויזיה והפיל אותה מהמעמד שלה. במקרה אחר, כלב קפץ על בעליו שבדיוק החזיק משקה, שנחת על מקלדת המחשב שלו.

הקפה נשפך על המקלדת בגלל הכלב (צילום: אינג'אימג')
הקפה נשפך על המקלדת בגלל הכלב (צילום: אינג'אימג')