על אף שחג הפורים ידוע כחג הכי שמח ומבדח, מסתבר שגם הוא יכול להוביל לעימותים – אפילו כאלה שמגיעים עד לבית המשפט. זוג הורים צעירים, באמצע שנות השלושים לחייהם, מצויים כבר כמעט שנתיים בסכסוך מתמשך שהחל בעקבות התנגדות לחיסוני קורונה. כעת, מחלוקת נוספת התעוררה בתוך המשפחה, ואיך זה קשור ל"משחק הדיונון"?

כבר לפני כמה חודשים בני הזוג החליטו על פרידה ונשארו במתכונת של "אחריות הורית משותפת". במסגרת זו החליט האב כי בסמכותו לפנק את בנו הבכור בתחפושת לכבוד חג הפורים, וקנה עבורו את בגדי הדמויות מהסדרה הקוריאנית המדוברת. כשהאם שמעה על הרכישה היא התקוממה והתנגדה לה נחרצות, בטענה ש"מדובר בסדה אלימה וקשה שאינה מתאימה לילדים". 

משחק הדיונון (צילום: נטפליקס)
משחק הדיונון (צילום: נטפליקס)

מנגד, האם החליטה להציע לבעלה להחליף את התחפושת של בנה לאחת של הדמות "דד-פול", הידוע בתור הילד הרע של גיבורי העל. בעקבות העימות הזה כל אחד מההורים התייצב אצל עורך דינו: האישה הזהירה את הבעל כי תשלול את אחריותו המשותפת ואף תוציא צו שימנע שימוש בתחפושת, בעוד הבעל המשיך לטעון כי מדובר בתחפושת לגיטימית לגמרי. 

"התחפושת היא להיט אצל ילדים, להיפך, היא מעניקה לילד ביטחון עצום ומעמד חברתי", הסביר הבעל. עורכת הדין שלו, שרין סולן, הדגישה כי טענות האם מעידות על היותה כוחנית ושתלטנית, שאינה יודעת להתחשב גם ברצון הילד. "מדובר בתחפושת, לא בדמות שאיתה הוא יתנהל כל החיים", הטיחה. בהמשך ציינה עו"ד סולן כי האב ימשיך לעמוד על שלו, ובמידה והאם תמנע מהילד להתחפש לדמות שכל כך אוהב, האב יעתור לבית המשפט ויבקש להעביר את האחריות ההורית אליו. "שתלטנות וכוחניות מצד האם בניגוד לרצון הילד זו חציית קו אדום בהורות המשותפת", סיכמה עו"ד סולן.