הכירו את לילי בולן, סבתא מלאת מרץ לחמישה נכדים וסבתא רבתא לארבעה נינים. היא חגגה לאחרונה את יום הולדתה ה-102 בשתיית שוטים של טקילה, יחד עם בני משפחתה וחברים בחודש שעבר בווסטרשייר שבאנגליה. בולן הסבירה איך הצליחה לשמור על "נפש צעירה" בגוף מבוגר ואיך הגיעה לגיל 102.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

בולן מתגאה בחיבתה למשקאות אלכוהול מקסיקניים, לפיצה דומינו, ללחמניה עם נקניקייה ועוגות שמנת, "דברים שגורמים לה לאהוב את החיים ולהישאר מרוגשת", לדבריה. "ערכנו מסיבה לכבודה ליום הולדתה ה-100, בה היא נהנתה כל כך ושתתה שוטים של טקילה יחד עם החברים", סיפרה נכדתה בת ה-40 של בולן, הולי ווסט. 

מעבר לחיבתה לאלכוהול, בת ה-102 אוהבת גם לבלות כמה שיותר זמן עם משפחתה ובמיוחד עם הנינים. "הבילוי האהוב עליה, כשמתאפשר לה, הוא לראות את הנינים שלה", הוסיפה ווסט והזכירה את הרצון המתמשך של בולן לעשות דברים שלא הספיקה בשנותיה המוקדמות יותר: "כשהיתה בגיל 99, נסענו כולנו יחד עם סבתא להחלקה על הקרח, דבר שזכתה לעשות בפעם הראשונה בחייה", סיפרה ווסט. "היא אהבה את זה מאוד".

מלילי, הסבתא הצעירה בנפשה, נמסר איך לנצל כל רגע ביום: "חיו יום אחד בכל פעם, כי המחר לא מובטח לאף אחד". המשפט קיבל משמעות מיוחדת לאור המצב בעולם, לדברי נכדתה.