דיון ביזארי למדי התרחש היום (ראשון) בבית המשפט העליון, בנוגע לפרשה בה התובעת טוענת כי היא "קורבן הרצח מס' 1 בעולם". העותרת, שהוגדרה בפסק הדין כאלמונית, תבעה את משטרת ישראל, המוסד הישראלי, השב"כ, משרד הבריאות הישראלי ואפילו את ה-CIA – כשתשמעו את טענותיה השאלה הראשונה שתעלה לכם היא – מה לעזאזל?

אז ככה, האלמונית הופיעה בבית המשפט, אל מול כבוד השופט ע' פוגלמן, ועתרה למתן צו על תנאי לחמשת ארגוני שמירת החוק. במסגרת דבריה ציינה הבחורה שורה ארוכה של טענות, לפיהן בין היתר המוסד הישראלי וה-CIA היו שותפים ברציחתה. על אף שלא ברור מדוע מלכתחילה מתכנסת ועדה בנושא ההזוי הזה, בג"ץ דחה את הסיטואציה המשונה על הסף.

כאשר העיתונאי והכתב לענייני משפט של עיתון גלובס, אבישי גרינצייג, שיתף את פסק הדין בעמוד הטוויטר שלו, רבים העוסקים בתחום מיהרו להביע את דעתם הפרשה יוצאת הדופן. העיתונאי וחבר הכנסת לשעבר, מיקי רוזנטל כתב בשנינות: "אפשר לתבוע גם את אלוהים. ויש סיבות לא רעות. זכות העמידה צריכה להיות לכ-ו-ל-ם". אחריו הוסיף אחד הגולשים בהומור: "היא טוענת שהיא נרצחה בפועל?", וגרינצייג ענה: "המוסד וה-CIA עשו עבודה טובה עם כך".