אחרי מגיפת הקורונה שגרמה למשבר כלכלי גדול במשפחות רבות, אין דבר שיכול לעזור יותר מאשר איזו זכייה קטנה בלוטו. אם תמיד חשבתם שרק המזל צריך לשחק לטובתכם, מסתבר שגם אתם צריכים לשחק לטובתו. מומחים בריטים מתחום הגרלות הלוטו, של חברת Yourlottoservice, חשפו מספר טיפים עשה ואל תעשה, שעשויים להגדיל את הסיכויים שלכם בפעם הבאה שתמלאו טופס. 

1. שחקו בתדירות גבוהה יותר

לא צריך להיות גאון כדי להבין שאם תקנו יותר כרטיסי לוטו, הסיכויים שלכם לזכות יגדלו. השתדלו לעקוב אחר המספרים שסימנתם בטפסים שמילאתם בעבר, ובכך לשחזר את המספרים בעלי השכיחות הגבוהה ביותר. 

2. שחקו קבוצתי

בעקבות ההמלצה הראשונה של המומחים, שיודעים שלקנות מדי שבוע כרטיס לוטו זה לא דבר זול, מגיעה העצה השנייה. "אם תמלאו טופס משותף בכל פעם עם חבר או בן משפחה, תוכלו להוציא פחות כסף על כל כרטיס, ובכל זאת לשמור על רכישה מתמדת", הסבירו. אמנם תאלצו להתחלק גם בפרס, אבל גם מחצית ממנו עדיפה על כלום לא?

3. בחרו יותר מספרים אי-זוגיים

על אף שהגרלה היא דבר מקרי המבוסס על המזל, תוכלו לבדוק את שילובי המספרים הנפוצים ביותר ובכך לבצע את הבחירה בהתאם. לדוגמה: כ-68% מהגרלות הלוטו של חברת Euromillions האירופית, כוללים שלושה מספרים אי-זוגיים ושניים זוגיים, או להפך שניים אי-זוגיים ושלושה זוגיים. אם תשמרו על הסטטיסטיקה הזו תוכלו לפצח את המספרים באופן מדויק יותר. 

4. שחקו חזק

מהמלצות המומחים עולה כי באופן גורף כדאי למשתתפי ההגרלות לבחור למלא טופס לוטו "שיטתי חזק 7", אשר ניתן למלא בו את כל המספרים החזקים, מה שאומר מספר חזק יש לכם כבר. כך יש לכם אופציה במקום למלא ולשלוח 6 מספרים, תוכלו למלא ולשלוח 7 מספרים, מה שמגדיל את האופציה לזכייה ומאפשר לתת מרווח לטעות. התייחס להמלצה זו תשתמשו בעצה מס' 3 לצורך השלמת המספרים החסרים.