אישה בשנות ה-30 לחייה הזעיקה את המשטרה לאיזור בביג ווייב ביי שבהונג קונג, לאחר שגווייה כבדה התגלתה בתוך שקית אשפה עטופה בנייר דבק ביום שני בבוקר. אבל המצב המתוח קיבל תפנית מצחיקה, סיפר אחד התושבים כאשר הם חשפו את הממצא המזוויע שבפח האשפה. הם נותרו מבולבלים כששאלו את עצמם מי יכול היה לעשות דבר כזה. בקבוצת הווצאפ השכונתית כבר שיתפו תיאוריות שלפיהן אדם זר ולא מקומי יכול היה להיות אחראי להשלכת הגופה.

הגברת שראתה ראשונה את הבובה, סיפרה כי בשעות הבוקר היא יצאה החוצה מביתה להשליך את האשפה, וכשפתחה את הפח נחרדה למראה המפחיד של גופת אישה, יושבת "בתחתית הפח" בלי שום דבר אחר בתוכו. לאחר שיחה עם מוקד העירייה, המשטרה הוזעקה למקום. 

אישה אחרת בת 36, נזכרה כיצד עובד העירייה החל "להילחץ" מהסיטואציה, בעוד התושבים החלו להתקהל סביבו והפחדים גברו, עד שהשוטרים הגיעו למקום. היא תיארה את הרגע המשעשע, כשכל הכפר הבין מה קרה ברגע שהשוטרים שלפו את הדמות. היא סיפרה: "ירדתי לשם וכשהגעתי, הם בדיוק עמדו להוציא את הגופה מהפח. כשהם פתחו אותו, היו המון אנשים מסביב, הצלחתי לראות את הנעליים שלה. קודם אלו היו הנעליים ואחר כך החומר ממנו היא היתה עשוייה. מיד הבנו שמדובר בבובת מין שנראתה אנושית מאוד וכולם התחילו לצחוק. בין רגע הוקל לתושבים המודאגים".