בעבר, כשהיתה בת 25 ונשאלה על ידי בני משפחתה במה היא עוסקת, תמיד טענה שהרוויחה את הכסף באמצעות השקעה במניות ובמטבעות קריפטוגרפיים. עם זאת, אביה הבין שהיא לא מספרת את הסיפור המלא.

בעודו מעיין בתוכן למבוגרים יום אחד, האבא, בשנות ה-40 לחייו, נתקל בפרופיל ה-Twitter של בתו, זיהה אותה מיד, והבין שהיא יוצרת תוכן עבור Twitter, OnlyFans ו-Pornhub. זה היה לפני יותר משנה אבל האב החליט שלא לומר דבר לבתו עד לאחרונה, כשהעלתה את הקריירה הסודית שלה באירוע משפחתי. האב נזכר כיצד נקט בצעדים אקטיביים וחסם את בתו בכל רשת חברתית אפשרית כדי שלא יצטרך להיתקל בפרסומים שלה בשום מקום. לאחר שהרגיש "די מוזר" לגבי המצב, הוא החליט שלא להעלות את המקרה מולה ואמר לעצמו שהוא מכבד את החלטותיה כל עוד היא שומרת על עצמה ונשארת בטוחה. עם זאת, הכל השתנה לאחר ההכרזה האחרונה שלה באירוע המשפחתי.

מבוכה גדולה (צילום: אינג'אימג')
מבוכה גדולה (צילום: אינג'אימג')

האבא המבולבל כתב בחשבון הTwitter שלו: "זה היה לפני שנה. ולפני כמה ימים היא סוף סוף הודתה כשהיינו כל המשפחה יחד באירוע משפחתי, במה היא עוסקת. היו תגובות מעורבות וקצת כעס. סיפרתי לה שאני כבר ידעתי, ושהחלטתי לכבד את הבחירה שלה כל עוד היא שומרת על עצמה וידעתי שהיא מתכוונת לעשות את זה רק דרך האינטרנט לתמיד. היא ממש התעצבנה עלי ואמרה לי שאני לא אמור לראות דברים כאלה ושאני אדם מגעיל ושפל. היא לא דיברה איתי מאז ואני מבין שהיא נגעלת ממני, אבל האם זה באמת כל כך גרוע שלא סיפרתי לה על זה?".

גולש אחד הגיב לו: "אולי היה עדיף לך שלא להגיד שידעת. אבל נשמע שהתכוונת בסך הכל להסביר לה שאתה מכבד את ההחלטה שלה ורק רוצה שהיא תשמור על עצמה. אז כל הכבוד. אני בטוח שהיא פשוט נבוכה ושהיא תתגבר על זה בקרוב". אחר כתב: "אתה אבא נהדר. נחשפת אליה רק במקרה ומיד חסמת אותה מתוך כבוד. לא רק זה, אלא גם בחרת לתת לה את הזמן שלה לספר למשפחה ולחברים בתנאים שלה והבעת את תמיכתך בה". שלישי הוסיף: "זה למרבה הצער, לא משהו שהורים רבים מסוגלים לעשות, במיוחד בהתחשב בסוג התוכן שהיא יוצרת. עם זאת, תן לה קצת זמן לעבד את זה. לא משנה כמה אתה אב תומך ומקבל, זה מביך לחשוב שאבא שלך גילה עלייך דבר כזה".