בסרטון שהעלתה ל-TikTok, סיפרה יואנה ווסטון שבתה אייברי הורעלה "כששאפה אקונומיקה בטעות" לאחר שהשתמשה בחומר הניקוי כדי לנקות חדר האמבטיה בביתה. ווסטון שיתפה תמונות מחרידות של הרגעים בו הצעירה הובהלה לבית החולים וחוברה למכונת הנשמה.

שאפה אדים מסוכנים של אקונומיקה (צילום: טיקטוק)

היא כתבה: "זו פעם ראשונה שניקינו את חדר האמבטיה עם אקונומיקה! כך נראית שאיפת של כימיקלים בטעות בזמן ניקוי חדר האמבטיה. היזהרו כשאתם משתמשים בחומר הניקוי הזה, שמרו על חלונות ודלתות פתוחים!". 

מהמרכז לבקרת מחלות נמסר: "חשיפה לריכוזים מסוכנים של כלור, עלולה לגרום ללחץ בחזה, קשיי נשימה ואפילו נוזלים בריאות". עוד הוסיפו: "עקבו תמיד אחר הוראות התווית על מוצר הניקוי. בדקו אם יש צורך ללבוש ציוד מגן כלשהו כגון כפפות או הגנה לעיניים. לעולם אל תערבבו אקונומיקה או חומרי חיטוי כלשהם עם חומרי ניקוי או חיטוי אחרים. הדבר עלול לגרום לשחרור אדים מסוכנים לנשימה. וודאו שהחדר מאוורר בזמן השימוש במוצרי אקונומיקה בתוך הבית, פתחו חלונות ודלתות כדי לאפשר לאוויר צח להיכנס".

בקטע אחד, ווטסון מסבירה כיצד בתה התקשתה לנשום לאחר ששאפה את האדים המסוכנים. הסרטון שלה נחשף ללמעלה מ-2.8 מיליון צופים. עוד סיפרה אמה, כי היא סבלה מדופק מהיר, הזעה ובחילות והועברה ליחידה לטיפול נמרץ, "צילום רנטגן הראה שיש נפיחות מאחורי מיתרי הקול". 

גולש אחד כתב: "תמיד פותחים את החלון או מפעילים מאוורר כאשר מנקים את הבית עם כימיקלים". אחר התלוצץ: "ידעתי את זה. עבודות הבית מזיקות לבריאות שלנו".