חתול בשם סטפן מהעיר חרקוב שבאוקראינה, הפך לאחרונה לכוכב TikTok ואינסטגרם. סרטונים בכיכובו זוכים למיליוני צפיות. רבים טוענים שהחתול ייחודי מהסיבה שהוא מגלה רוגע ואדישות בכל תמונה וסרטון, מה שמפתיע בכל פעם מחדש את הגולשים ברשת. לאחר שעורר את דאגתם של 1.1 מיליון העוקבים שלו, החתול חי וקיים. הוא שהה שני לילות במקלט בחרקוב ולאחר מכן הצליח לצאת לחו"ל. 

בחשבון האינסטגרם שלו נכתב: "בילינו שני לילות במרתף. היינו בלי חשמל במשך שבוע. כדי להטעין את מכשיר הנייד, נאלצנו ללכת למרתף של הבניין שלידנו ואז הצלחנו לעזוב. מתנדבי חרקיב עזרו לנו ולקחו אותנו לתחנת הרכבת. עלינו על רכבת לחרקוב-לבוב, ואז צעדנו לגבול פולין. בגבול עמדנו בתור בין 4,000 או 5,000 אנשים. עברנו את הגבול אחרי 9 שעות", כתבו בעליו של החתול.

עוד הוסיפו: "אנחנו בצרפת. הכל בסדר עכשיו. אנחנו מאוד מודאגים לגבי קרובי המשפחה שלנו באוקראינה ואנחנו ננסה לעזור למדינה שלנו מכאן בכל דרך שנוכל".

לאחר שיותר ממיליון עוקבים נרשמו לעמוד האינסטגרם של סטפן, בעליו של החתול החלו לקבל הצעות רבות לפרסום ושיתופי פעולה. החתול אפילו הצליח להתקבל לפרסומת של המותג "ולנטינו".