סיפור על משבר זוגי יוצא דופן נחשף בימים האחרונים, ותאמינו לנו שאם לא היה מדובר בסיפור כאן מישראל היינו חושבים שמדובר במתיחה. בני זוג בשנות השלושה לחייהם, כאשר הבעל הוא עובד בגוגל והאישה מתחזקת את משק הבית ומגדלת שלושת ילדיהם, נקלעו לסוגייה ביזארית לחלוטין. 

מאז שהכירו, לפני כעשר שנים, השניים מחזיקים במכשירי טלפון מסוג אנדרואיד אותם הבעל מקבל בהנחה מעבודתו, אך בעיקר בגלל רצונו להיות נאמן לחברה. האישה, באמצעות עורכי הדין שרין וגדלי סולן, סיפרה כי מעולם לא נכנס אל ביתם כל מכשיר של החברה המתחרה אפל. "הוא פשוט היה אובססיבי, נתקעתי עם אנדרואיד בשעה שכל החברות שלי מחזיקות באייפונים", סיפרה האישה. 

לפני כחודש האישה החליטה שנמאס לה מהמשטר הטכנולוגי ורכשה לעצמה אייפון, מבלי לספר לבעלה קודם לכן. הפיצוץ הגדול התרחש כאשר הבעל גילה על המעשה והחל להתעמת איתה. לטענתה, הבעל נתקף זעם והחל לאיים עליה, תוך שהוא דורש ממנה להחזיר את המכשיר לחנות. בהמשך סיפרה כי כשסירבה לדרישות הבעל ביטל את כרטיסי האשראי של אשתו ומאז מסרב לדבר איתה. 

"הוא חושב שאם הוא מרוויח הרבה כסף בגוגל הוא יכול לנהל לי את החיים", הטיחה בפני עו"ד סולן והוסיפה: "גם מנכ"ל אפל טים קוק לא יצליח לפתור את הסכסוך בנינו". כמו כן, באמצעות עו"ד סולן האישה הגישה לבית הדין בקשה ליישוב הסכסוך, בטענה כי בעלה מנסה להשתלט לה על החיים ורכישת האייפון היה רק הקש ששבר את גב הגמל.