"נוסע בזמן" הזהיר שבקרוב תפרוץ מלחמה בין ארה"ב לצפון קוריאה, עניין של כמה שבועות לאחר פלישת רוסיה לאוקראינה.

בסרטון שפרסם ב-TikTok ב-10 במרץ, הוא חוזה סדרה של אירועים מדאיגים שיתרחשו במהלך שנת 2022: מלחמות בין מדינות, גילויי חלל ואפילו מוות של ידוענים. בניהם, האזהרה מפני מלחמה בין צפון קוריאה לארה"ב. למרות שהסרטון לא פירט מי מבין השתיים תעשה את הצעד הראשון, משתמש ה-TikTok הסביר בהערות שצפון קוריאה היא שתבצע את הפלישה.

ג'ו ביידן (צילום: REUTERS/Evelyn Hockstein)
ג'ו ביידן (צילום: REUTERS/Evelyn Hockstein)

בסרטון נכתב: "הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על שנת 2022: 22 במרץ – מלחמת צפון קוריאה וארה"ב. 19 באפריל – מוטציה חדשה של נגיף הקורונה בשם 'אומגה' תפגע בכדור הארץ והיא תהיה מסוכנת פי חמישה מכל שאר המוטציות. 24 במאי – נאס"א תמצא כוכב לכת חדש בשם 'KLET-33' ותספר שיש חיים על הכוכב. 28 ביוני – אחד מחמשת ההוריקנים המסוכנים יתפרץ בין ג'ורג'יה לדרום קרולינה. 13 ביולי – אחד הראפרים המפורסמים ביותר שמוכר כ'אגדה' יטען שזייפו את מותו. 23 ביולי – רעידת האדמה העוצמתית ביותר בהיסטוריה תפגע בלוס אנג'לס וקליפורניה, ותגרום לצונאמי ענק. ב-3 באוגוסט – שני צוללנים יגלו עיר תת-ימית באוקיינוס האטלנטי", ועוד.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

קים ג'ונג און (צילום: רויטרס)
קים ג'ונג און (צילום: רויטרס)

הדעות נחלקו בתגובותיהם של הגולשים, כאשר אחד דרש הוכחות לטענות המרעישות. באופן לא מפתיע, משתמש ה-TikTok לא הצליח לספק שום דבר. בחודש ינואר, חשבון TikTok של "נוסע בזמן" אחר, חזה את המלחמה בין רוסיה לאוקראינה, בדיוק חודש לפני שחייליו של פוטין פלשו פנימה. המשתמש, המחזיק בחשבון בשם "מסע בזמן עבר", טען שהוא משנת 2102 ו"מוצב" בציר הזמן של שנת 2022. 

הסרטון, שפורסם ב-21 בינואר, מתחיל במילים: "עונה על שאלות כנוסע בזמן: רוסיה ואוקראינה ילחמו זו בזו, נגיף הקורונה לא ייעלם, הוא ימשיך להשתנות כל הזמן. מפלס הים ימשיך לעלות ולמעלה מ-500 מיליון אנשים יעזבו ויעברו למקום אחר".