סקיי סלטר, 14, לא ידעה שהיא הרה עד שהיתה בשבוע 36 וארבעה ימים להריונה. אמה, קיילי היילי, בת 30 ממערב לונדון, סיפרה: "החברים שלי חושבים שזה מצחיק שיש לי נכד". היא חושפת שזה לא מרגיש נכון להיות סבתא, למרות שהיא בעצמה הביאה לעולם את בתה סלטר, כשהיתה רק בת 16.

כשהיא גילתה שבתה הצעירה מצפה לתינוק, היילי החליטה לתמוך בה: "מה שנעשה, נעשה", אבל האם לחמישה הודתה שהיא מעולם לא ציפתה להיות סבתא בגיל כה צעיר. סיפרה: "מעולם לא חשבתי שאהפוך לסבתא בעודי בשנות ה-20 לחיי. כבר לא היה טעם לכעוס על סקיי על שלא השתמשה באמצעי מניעה כי הדבר כבר נעשה. כל מה שיכולתי להציע לה היה אהבה ותמיכה. כאמא, את פשוט נאלצת להתמודד עם דברים לא צפויים".

הבת התגוררה עם אמה החורגת ואביה בקרנפורד שבמערב לונדון. היא עשתה בדיקה ביתית ומיד גילתה שהיא מצפה לתינוק. היא הופנתה לבית חולים באיסלוורת', שם עברה בדיקת אולטרסאונד והרופאים גילו שהיא כבר בשבוע ה-36 וארבעה ימים נוספים להריונה. המתבגרת הייתה פעילה מינית ועשתה את הבדיקה כאמצעי זהירות לפני שקבעה לעצמה תור להכנסת "התקן תוך רחמי" למניעת הריון. 

סקיי נותרה בהלם מהחדשות והרופאים אמרו לה ש"הפלה היא לא אופציה" מכיוון שכבר היתה בשבוע מאוד מתקדם. נזכרת הצעירה: "הייתי המומה. חששתי שאני בהריון ובגלל זה ביצעתי את הבדיקה הביתית. אביו של התינוק הוא בחור מקומי ובן גילי. ידעתי שהפלה היא לא אפשרות אבל בכל מקרה, לא הייתי מסוגלת לעשות זאת. שמעתי את פעימות הלב של התינוק שלי בבדיקת האולטרסאונד והלב שלי התמלא באהבה".