מל גריג היא אשת טלוויזיה ורדיו מפורסמת באוסטרליה שחגגה לאחרונה את יום הולדתה ה-40. היא בחרה לשתף איך חוותה הונאה על ידי גבר שהכירה באפליקציית ההיכרויות Tider, רגע לאחר שסיימה הליכי גירושין וצברה ביטחון לחזור לעולם ההיכרויות. 

גריג סיפרה כי הבחור שהכירה, אמר לה שהוא עובד כ"מנהל ביכר" ועבר לגור בביתה כבר בדייט הראשון לאחר שבילו שם יחד סוף שבוע שלם. ביום השלישי, האיש שאל אם הוא יכול להישאר עוד כמה ימים כי טרם הצליח למצוא דירה שתתאים לו. גריג, שהיתה שקועה בהתרגשות בגלל הרומן החדש שלה, הסכימה.

View this post on Instagram

A post shared by Mel Greig (@melgreig_)

כמה ימים לאחר מכן הוא ביקש ממנה הלוואה בסך 1,000 דולר במזומן לכמה ימים, בטענה שאיבד את כרטיס האשראי שלו. היא לא חששה שיברח עם הכסף מכיוון ש"נתקלה במקרה" בתלוש השכר שלו שהוכיח שהאיש מרוויח 300 אלף ש"ח בחודש.  ברגע שמסרה לו את כספה, הוא יצא לעבודה, השאיר מאחוריו את תיק הבגדים שלו והיא לא ראתה אותו מאז.

החוויה הנוראית הותירה את גריג מצולקת, וסיפרה שהיא לא יצאה מאז לדייטים נוספים. "במבט לאחור, אני נזכרת בדגלים האדומים", סיפרה, "איכשהו בזמן הזה יצא לי לראות את תלוש השכר שלו, היה כתוב שם שהשכר שלו מאוד גבוהה. אחרי שלושה ימים שהיינו יחד, כרטיס האשראי שלו נעלם. הוא פשוט חסם אותי ולא שמעתי ממנו. הרגשתי כל כך פגועה ונבוכה שנפלתי למרמה כזו". 

View this post on Instagram

A post shared by Mel Greig (@melgreig_)

לאחר חמש שנים שנמנעה, עכשיו היא מספרת שהיא מעוניינת לתת צ'אנס להיכרויות חדשות: "אני מוכנה לנקות את האבק מהאפליקציות להיכרויות".