כלב מחמד מסכן הושלך לבית מחסה לבעלי חיים בצפון קרוליינה שבארה"ב, לאחר שבעליו "תפסו" אותו עולה על כלב זכר אחר. הבעלים, נעלבו עמוקות מ"התנהגותו הזדונית" של בעל החיים, כשפגע באמונתם הנוצרית. הם סירבו לאפשר לדברים כאלו לקרות בביתם והחליטו לנטוש את הכלב.

התופעה שנקראת "האמפינג" היא התנהגות נפוצה אצל כלבים, ולרוב לא מדובר בתנועת הזדווגות. התנועה הזו היא מפגן דומיננטיות ואפשר לשים לב שזה קורה גם לכלבים מסורסים, וגם לנקבות שקופצות על זכרים. כלב הוא בעל חיים שמתקיים במבנה של להקה עם היררכיה, ואחת הדרכים להראות עליונות היא לעלות על הכלב השני. אבל הבעלים האמינו שהכלב שלהם הומוסקסואל והחליטו להשליך אותו לכלבייה.

מקלט לבעלי חיים במחוז סנטלי פרסם את סיפורו של פסקו בן החמש בחשבון הפייסבוק שלהם, בחיפוש אחר אומנה לחיית המחמד עד שיאמצו אותו לתמיד. הכלב שגזעו אינו ידוע, תואר כ"ילד טוב", ידידותי עם אנשים ועם בעלי חיים אחרים ושוקל בסביבות 23 ק"ג. מאז שפורסם הפוסט, הגיעו עשרות בקשות לאימוצו של פסקו. עם זאת, היו גם תגובות נגד הומופוביה והבעלים הקודמים התחרטו על התנהגותם המבישה.

אוהבי בעלי חיים ברשת כינו אותם "אנשים חולים" וקראו להפעיל תנאים ולהטיל אחריות על בעלי כלבים. גולש אחד כתב: "בבקשה תגידו לי שיאסר על הבעלים האלו להחזיק חיות מחמד מעכשיו". שניה הוסיפה: "הכלב המסכן בוודאי לא הבין למה העיפו אותו מהבית. האנשים האלו כל כך טיפשים. מקוה שלעולם לא יתנו להם לאמץ שוב חיות מחמד". שלישי הוסיף: "אפשר לזרוק את הבעלים?".