בני זוג גרו במחוז סון לה בוויטנאם יחד עם האחיינית של האישה מספר שנים. האחיינית, התלוננה באוזניה של דודתה יותר מפעם על מעשים מגונים שמבצע בה בעלה של האישה. לאחר תלונות חוזרות של הנערה, החליטה דודתה להתקין בחדרה של הקטינה מצלמת אינטרנט שתתעד את המתרחש ותגלה אם האיש אכן מטריד מינית את האחיינית שלה.

היא הניחה את המצלמה הנסתרת בפינת חדרה של הקטינה והסתירה אותה כדי שאף אחד לא ירגיש שהיא שם.

מצלמת אבטחה ביתית (צילום: אינג'אימג')
מצלמת אבטחה ביתית (צילום: אינג'אימג')

ב-18 במרץ, בדקה האישה את ההקלטות ממצלמת האינטרנט שהתקינה ונחרדה לגלות כי בעלה אכן מבצע מעשים מגונים באחייניתה הצעירה. דודתה לא נשארה אדישה ולא היססה, היא נסעה לחנות לכלי בית ורכשה סכין חדה. היא חיכתה בסבלנות ליום שלמחרת והמתינה לבעל שיגיע הביתה וישכב לישון. לאחר שנרדם, היא הפשילה את מכנסיו וחתכה את איבר מינו באמצעות הסכין שרכשה. 

בעקבות המעשה המחריד, הבעל סבל מפציעות קשות ומדימומים רבים. הוא נלקח לחדר המיון בבית החולים הכללי במחוז סון לה אך הצוותים הרפואיים לא הצליחו לחבר את איבר המין בחזרה לגופו בשל הנזק הקשה שספג. מבית החולים נמסר: "הניתוח לא היה קל לצוותים הרפואיים מכיוון שהאיבר הופרד לחלוטין והעור גם הוא, מה שהקשה על חיבור מחדש של האיבר. בנוסף לכך, הפציעה נגרמה כתוצאה משימוש בסכין, דבר שדרש מהרופאים לטפל בחלק הקטוע כראוי כדי למנוע זיהום".

פדופיליה (צילום: אילוסטרציה, ingimage/asap)
פדופיליה (צילום: אילוסטרציה, ingimage/asap)

מהמשטרה נמסר: "האיש ששמו נגוין ואן הא, נהג לבצע מעשים מגונים בצעירה במספר הזדמנויות. האישה, הודתה כי רכשה את הסכין במיוחד כדי לחתוך את איבר מינו כנקמה ולאחר מכן פנתה מיוזמתה למשטרה וסיפרה מה עשתה".